ערבים תקפו 2 יהודים תושבי העיר העתיקה בירושלים: "לא מבינה מדוע המשטרה אומרת שהבן שלי אשם"

לטענת בני משפחות המותקפים, עשרה ערבים היכו את אחד התושבים וכשתושב אחר ניסה לעזור לו הוא הותקף גם כן. אמו של אחד הפצועים: "הם ניצלו בנס". חוננו: "אנו קוראים לכלל הגורמים שלא לטייח שוב פיגוע קשה נגד יהודים"

חדשות כיפה משה ויסטוך 17/10/17 09:03 כז בתשרי התשעח

ערבים תקפו 2 יהודים תושבי העיר העתיקה בירושלים: "לא מבינה מדוע המשטרה אומרת שהבן שלי אשם"
ארכיון. מתחם שער האריות, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

2 תושבים מהעיר העתיקה בירושלים הותקפו הלילה (שלישי) על ידי עשרה מחבלים סמוך לביתם בשער האריות. חלק מהתוקפים נעצרו על ידי המשטרה והובלו לחקירה.

לטענת התושבים האירוע החל לאחר שאחד מהם יצא מביתו כדי להשליך שקית אשפה ובאותו הזמן הוא הותקף על ידי הערבים. תושב נוסף נחלץ לעזרתו והותקף גם כן. מרים ליטבק בן שוחט, אמו של אחד המותקפים, סיפרה כיצד בנה ניסה לעזור למותקף הראשון: "הבן שלי שמע את הצעקות ירד לעזור לו וגם הוא הותקף. הם פשוט ניצלו בנס. אני לא מבינה מדוע המשטרה אומרת שהוא אשם, הוא רק רצה להגן על עצמו ועל התושב השני".

שני התושבים נחבלו ואחד מהם, שנפצע בראשו, אף פונה להמשך קבלת טיפול בבית חולים לאחר שפונה בעזרת כוח מד"א שהוזעק למקום. בני משפחת המותקפים טענו כי במתחם בו אירעה התקיפה יהודים סובלים מהתנכלויות מידי יום מידי תושבים ערבים, וכי הם חששו שהמקרה הלילה יגמר באורח דומה לפיגוע משנת 2015 במהלכו נרצחו אהרון בניטה והרב נחמיה לביא שניסה להיחלץ לעזרתו.

בארגון חוננו, שמסייע למותקפים, העלו חשש כי המשטרה לא תמצה את הדין עם התוקפים, "הלילה הותקפו יהודים בצורה קשה בירושלים בירת ישראל רק בגלל שהם יהודים, בנס הם ניצלו. אנו ציפיה כי המשטרה תמצה את הדין עם המחבלים ותעצור את כלל המעורבים. לצערנו הקולות שעולים כעת ממשטרת מרחב דוד אינם כאלה, ואנו קוראים לכלל הגורמים שלא לטייח שוב פיגוע קשה נגד יהודים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן