עובדי ערוץ 20 זומנו לשימוע לפני פיטורין

בשיחה עם העובדים אמר המנכ"ל: "אנו נאלצים, בלב כבד, להמשיך בצעדים המדורגים לסגירת הערוץ. "מלבד מילים יפות בטוויטר אנחנו לא שומעים על התפתחויות או מעשים מצד מקבלי ההחלטות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/17 16:22 ח בטבת התשעח

עובדי ערוץ 20 זומנו לשימוע לפני פיטורין
הפגנת עובדי ערוץ 20, צילום: ערוץ 20

מנכ"ל ערוץ 20, שכי פרנץ, כינס היום (ג') את העובדים והודיע להם על המשך הצעדים לסגירת הערוץ, כשבין היתר הוזמנו חלקם לשימוע לפני פיטורין. 

בשיחה עם העובדים אמר פרנץ: "כמו שהבטחתי, אני מעדכן על כל מהלך שקורה. הייתה לנו אתמול הצלחה גדולה – אך גם אכזבה גדולה. ההפגנה אתמול זכתה לסיקור נרחב ואנו יודעים שזעקות השבר שלכם הגיעו עד לאוזנם של מקבלי ההחלטות, אך לצערי מלבד מילים יפות בטוויטר אנחנו לא שומעים על התפתחויות או מעשים בפועל.

"לכן אנו נאלצים, בלב כבד, להמשיך בצעדים המדורגים לסגירת הערוץ ובהמשך היום יחולקו מכתבי שימוע לעובדים. השימועים יערכו בתחילת השבוע הבא. אני רוצה שתדעו שאני אלחם עבורכם עד הרגע האחרון, אך הצעדים הללו לא בשליטתי. כולי תקווה כי הממשלה ומועצת הכבלים והלוויין יפעלו מידית ונצליח להציל את הבית שלנו, את המקום שאנחנו כל כך מאמינים בזכות הקיום שלו בתקשורת הישראלית, את ערוץ 20".

לאחר השיחה צייצה המגישה דנה סומברג בטוויטר: כמו שאר חבריי בערוץ 20 גם אני קבלתי מכתב שימוע לפני פיטורים. אמנם אנחנו מנהלים מאבק כבר זמן רב על עתיד הערוץ ובכל זאת הרגע הזה שבו מקבלים את המכתב הוא בוקס בבטן והרבה דמעות בעיניים".

בתוך כך, שר התקשורת איוב קרא הודיע כי "הערוצים הייעודים ערוץ 9, ערוץ 20, ערוץ 24 וערוץ Hala tv יעברו להליך חקיקה מזורז בשבועיים הקרובים, כדי להכשירם לקבלת רישיון מסחרי קבוע ובכך להסיר מעליהם את מגבלות הרגולציה ואת איום סגירתם". את הדברים אמר קרא בטקס השקת העיר החכמה האלחוטית הראשונה בארץ ברחובות. 

השר הוסיף כי "הליך זה יתאפשר בזכות קידום הצעת החוק של חה"כ שרן השכל. בימים אלה תוקם בכנסת ועדה מיוחדת בכדי להביא לקידום ואישור החוק באופן מהיר. ועדה זו תתכנס לראשונה כבר ביום חמישי השבוע בכדי להעלות את החוק להצבעה לקריאה ראשונה ביום שני הקרוב".