עדיין מתנגד להורדת אחוז החסימה? דרעי מתרסק, ישי לא מתרומם

השר דרעי הצהיר שהוא מתנגד ליוזמת ההורדה של אחוז החסימה אך לפי סקר חדש מפלגתו קיבלה 3 מנדטים בלבד, אחד יותר מיריבו המר אלי ישי. נתניהו וליכוד ממשיכים לצעוד בראש

חדשות כיפה משה ויסטוך 29/10/17 09:32 ט בחשון התשעח

עדיין מתנגד להורדת אחוז החסימה? דרעי מתרסק, ישי לא מתרומם
דרעי וישי בימים שבו שיתפו פעולה, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

סקר חדש שנערך עבור ערוץ 10ופורסם אמש (מוצאי שבת) לימד שכוחו הפוליטי של הציבור החרדי ספרדי נחלש משמעותית, לאחר שמפלגות ש"ס ויחד לא עברו כל אחת את אחוז החסימה.

לפי הסקר לו הבחירות היו נערכות היום ראש הממלה בנימין נתניהו והליכוד היו מקבלים 26 מנדטים. אחריו ניצבת יש עתיד עם 21 ומיד אחריה המחנה הציוני הראשותו של אבי גבאי עם 20 מנדטים.

הרשימה המשותפת קיבלה 12 מנדטים, הבית היהודי 10, מרץ התחזקה ל-7, כולנו ירדה ל-7, ישראל ביתנו בראשותו של שר הביטחון אביגדור ליברמן עם 6 מנדטים וכמוה גם יהדות התורה.

הפתעת הסקר הן מפלגות ש"ס ויחד שבחירות היו פשוט מעלימות אותן מהמפה הפוליטית מכיוון ששתיהן לא עברו את אחוז החסימה שעומד כיום על 4 מנדטים. ש"ס של שר הפנים אריה דרעי, שהתנגד ליוזמת נתניהו להורדת אחוז החסימה, קיבלה 3 מנדטים. מפלגתו של יריבו המר, השר לשעבר אלי ישי, התייצבה על 2 מנדטים בלבד.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן