סרטון מצמרר: רזיאל שבח ואליאב גלמן בריקוד מתקופת גוש קטיף

שבח הי"ד, שנרצח על ידי מחבלים, למד ערב העקירה ב'תורת החיים' שבנווה דקלים. צפו כיצד 13 שנה לפני שהותיר אחריו אשה ו-6 ילדים, הוא רקד במסיבת חנוכה של הישיבה כשלצדו קורבן נוסף של פיגועי הטרור

חדשות כיפה משה ויסטוך 11/01/18 15:02 כד בטבת התשעח

סרטון מצמרר: רזיאל שבח ואליאב גלמן בריקוד מתקופת גוש קטיף
הרב רזיאל בריקוד מימיו בגוש קטיף, צילום: צילום מסך

סיפורים רבים כבר תיארו את הרב רזיאל שבח הי"ד, שנרצח השבוע בחוות גלעד על ידי מחבלים, כדמות מיוחדת ומאירת פנים. סרטון ישן מתקופת לימודיו בישיבת תורת החיים בגוש קטיף, שופך אור נוסף על שמחת החיים שהייתה מנת חלקו.

שבח הינו בוגר ישיבת תורת החיים של הרב שמואל טל, ששכנה ביישוב נווה דקלים שבגוש קטיף עד עקירתו.

בחנוכה 2004, מספר חודשים לפני הפינוי הכואב, חגגו תלמידי הישיבה בחדר האוכל ומי שעמד ופיזז במרכז המעגל היה רזיאל, אז בן 22, כשחבריו עודדו אותו וקראו בשמו.

באופן מצמרר מי שגם היה בין הרוקדים הוא רס"ן אליאב גלמן ז"ל (לבוש בחולצה כחולה) שנהרג במהלך הפיגוע שאירע בצומת גוש עציון לפני כשנתיים, לאחר שרץ לעבר מחבל ובטעות נורה מאש לוחם צה"ל.

מנכ"ל מוסדות תורת החיים, איתן אלפרט התייחס לסרטון שמצא בארכיון הרב זאביק הראל, לשעבר מנכ"ל ערוץ הידברות, וציין כי "הצפייה בסרטון מייסרת. כל כך קשה לראות את שני בוגרי ישיבתנו הי"ד, שמחים ורוקדים בקדושה ובטהרה, ולדעת שבני עוולה גדעו את חייהם המופלאים. כל מי שהכיר את הרב רזיאל זוכר את החיוך הענק שלו. הרב רזיאל השרה המון קדושה ושמחה ורוגע בישיבה ובקהילתנו כולה. מי יתן לנו תמורתו?".