מתן כהנא בבשורה בתוכנית מהפכנית לקידום ענף הכדורסל במגזר הדתי

השר לשירותי דת נפגש לאחרונה עם בכירים בענף הכדורסל, לצורך קידום ליגת בתי הכנסת, הקמת ליגות לנשים ומיתוג הישיבות התיכוניות. באיגוד מוכנים לעזור בהכשרת מאמנים ומדריכים, לסייע בשיפוט, תקנונים ועוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/01/22 10:16 כט בטבת התשפב

מתן כהנא בבשורה בתוכנית מהפכנית לקידום ענף הכדורסל במגזר הדתי
צילום: פלאש 90

בימים אלה עובדים באיגוד הכדורסל על תכנית שמטרתה היא אחת: לעודד את הענף בקרב מגזר חובשי הכיפות, מתוך אמונה כי במגזר טמון פוטנציאל להצלחה בשל מספרם הרב של חובבי הכדורסל הדתיים. כך פרסם הבוקר (א') עיתונאי "ישראל היום", יעקב מאיר. 

על פי הדיווח, בשבוע שעבר הגיע השר לשירותי דת מתן כהנא לביקור במשרדי האיגוד, ונועד עם היו"ר עמירם הלוי, המנכ"ל יעקב בן שושן והמנהל המקצועי של נבחרות ישראל פיני גרשון. בפגישה  נכח גם מנהל ליגת בתי הכנסת, רז שרייבר, שהציג את המלצותיו בנושא. מטרת המפגש המעניין היתה להציב מטרות ולבחון דרכי פעולה. 

התכנית המלאה לקידום הכדורסל בציבור הדתי

קידום ליגת בתי הכנסת, חיזוקה ומיתוגה יהוו דחיפה משמעותית לענף במגזר הדתי, כך מעריכים באיגוד. בישראל ישנן 12 ליגות בתי כנסת, כאשר בכל ליגה משתתפות 10-12 קבוצות וכל אחת מהן מונה בין 100 ל־200 שחקנים. נציין כי אלופות ליגות בתי הכנסת מעפילות לליגה הארצית.

ההצעה היא להפוך את ליגת בתי הכנסת לליגה בתוך מסגרת האיגוד. כך יגדל טווח הגילים וכך הליגה תהפוך מטבע הדברים למסודרת ורווחית יותר.  עוד פורסם כי נבדקת אפשרות להקמת ליגות קהילתיות מסודרות ומאורגנות לנשים דתיות. כמו כן, נדונה האפשרות להקמת ליגות קהילתיות לנוער, בין השאר גם לחניכי המכינות הקדם צבאיות הדתיות.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן