יורו 2020 | אחרי קרב ארוך איטליה היא אלופת אירופה

הזדמנות פז של האנגלים הוחמצה, ושוב לא הצליחה הממלכה המאוחדת לזכות ולו פעם אחת בגביע הנחשף. איטליה זוכה בפעם השניה בהיסטוריה בטורניר אחרי יכולות מרשימול לאורך כל הדרך

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/07/21 00:57 ג באב התשפא

יורו 2020 | אחרי קרב ארוך איטליה היא אלופת אירופה
בפעם השניה בתולדותיה, איטליה היא המנצחת, צילום: shutterstock

גמר יורו 2020 הגיע לסיומו הערב (א') אחרי משחק ארוך ומתיש אנגליה ואיטליה לא הצליחו להגיע להרכעה ונאלצו להגיע לפנדלים. עבור הקבוצה האנגלית זהו  גמר יורו שני בלבד בתולדותיה, והיא קיוותה כי ההזמנות הנוכחית תוכרע בניצחון ראשון אי פעם. ואחרי שלב הפנדלים הוכרע המשחק עם ניצחון לאיטלקים שהיו טובים יותר, ומגיע לגביע שני בתולדותיה.

המשחק התחיל במתקפה אדירה של האנגלית שהצליחו להגיע ליתרון תוך שתי דקות בלבד, עם שער מדהים של לוק שואו. לאורך המחצית הראשונה האנגלים נראו נהדר עם רצון עז להשיג את הניצחון לו ייחלו עשרות שנים. אמנם האנגלים החלו להתעייף ומהמחצית השנייה ועד גמר המשחק האיטלקים שיחקו בצורה טובה יותר ואיימו לא מעט על השער של האנגלים, אך בזכות השוער של נבחרת האריות, המשחק לא הוכרע כבר בתוך 90 דקות.

במחצית השנייה אחרי מספר איומים, בסוף האיטלקים הצליחו לצלוח שער בודד בדקה ה-67 של לאונרדו בונוצ`י שהשווה את התוצאה. אך עד גמר ה-90 דקות לא הושגה הכרעה, שגם עם הארכה של חצי שעה לא היה די בכך לנבחרות כדי להכניס שער נוסף. בתום 120 דקות נאלצו הקבוצות לצאת לפנדלים, שם המשחק בסופו של דבר הוכרע עם ניצחון לאיטליה. המשחק התקיים באנגליה, מוכת הקורונה, אך בשל חשיבות הטורניר הוחלט לאפשר לקהל רב להיכנס למשחק, מחיר שיעלה לאנגלים בהדבקה המונית אחריו.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן