סערת אולפנית ישורון: הנחית הרב דרוקמן

גורמים במרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא טוענים כי עוד לפני המקרה, ולאור דרישת חלק מההורים, הנחה הרב את הנהלת האולפנית לקיים מופע שיאפשר גם לאבות לצפות בו. עקב סמיכות ההצגה הדבר לא הסתייע

חדשות כיפה משה ויסטוך 26/04/18 09:23 יא באייר התשעח

סערת אולפנית ישורון: הנחית הרב דרוקמן
הרב חיים דרוקמן, צילום: יעקב כהן/פלאש 90

ראש מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא הרב חיים דרוקמן, כך נודע היום (חמישי) ל'כיפה', הנחה את הנהלת אולפנית ישורון לקיים אירועים שיאפשרו לשני ההורים לקחת בהם חלק, זאת על רקע סערת האבות שדרשו לצפות בהצגת בנותיהם.

גורמים ברשת הישיבות והאולפנות אישרו את ההנחיה והדגישו כי היא ניתנה עוד לפני שהמקרה אירע ועורר סערה מגזרית גדולה.

כזכור, בתחילת השבוע פורסם כי אבות ביקשו לצפות בחזרה הגנרלית, שהעלו בנותיהם במגמת תאטרון באולפנית ישורון שבפתח תקווה, אך הנהלת המוסד סירבה. למרות זאת, חלק מההורים נשארו לצפות במופע ולטענתם בעקבות הצעד שנקטו הענישה הנהלת האולפנית את הבנות וקבעה כי ההצגה תתקיים ללא נוכחות קהל.

לטענת אנשי ישיבות ואולפנות בני עקיבא, יומיים לפני המופע העלו מספר הורים דרישה לצפות בו. בהתייעצות שקיימה הנהלת האולפנית עם הרב דרוקמן, הוא הנחה אות ליצור אירוע שיעמוד באמות המידה ההלכתיות ושיאפשרו לכלל ההורים להיות נוכחים.

בהנהלה הסבירו לרב כי מועד המופע אינו מאפשר להם ליצור שינויים כל כך גדולים ולכן המופע עלה במתכונתו המקורית. יש לציין כי הנחיתו של ראש יב"ע תאפשר בעתיד למוסדות, שיהיו מעוניינים בכך ויעמדו בכללים ההלכתיים המקובלים ברשת, להעלות מופעים שיהיו פתוחים הן לאמהות והן לאבות.