סיפוק בשומרון: שיא במספר המטיילים בחוה"מ

יותר מ-50 אלף בני אדם הגיעו לטייל בשלל אתרי התיירות באזור, מספר כפול מזה שנמדד בשנים קודמות. דגן: "השומרון ממשיך לפרוח לא רק במושגים של בנייה אלא גם בתיירות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/04/18 09:06 כג בניסן התשעח

סיפוק בשומרון: שיא במספר המטיילים בחוה"מ
מטיילים בפסח בשומרון, צילום: תיירות שומרון

המועצה האזורית שומרון מסכמת בסיפוק את עונת התיירות של חול המועד פסח. יותר מ-50 אלף בני אדם הגיעו לטייל בשלל אתרי התיירות באזור, ופקדו את היקבים, המעיינות, הגנים הלאומיים והצימרים. 

האתרים שרשמו את מספר המטיילים הגבוה ביותר הם המרפסת של המדינה עם 9,300 מטיילים, נחל קנה עם 8,500 מטיילים, ובמקום השלישי הר כביר עם 5,400 מטיילים שביקרו גם ביקב ונחשפו לנוף עוצר הנשימה. 

במהלך החג ציין הישוב מבוא דותן בצפון השומרון 40 להיווסדו ואירח 2,500 בני אדם שנהנו מסיורים בליווי שחקנים לשאנור הציורית, חדר בריחה הפעלות ועוד. במרפסת של המדינה התקיים מופע שקיעה, ובגנים הלאומיים הר גריזים ושומרון העתיקה התקיימו סיורים מופעים ועוד. בסך הכל מספר המטיילים הנכנס לשומרון הכפיל את עצמו לעומת שנים קודמות. 

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הביע שמחה על הגעת המטיילים הרבים, ואמר: "השומרון ממשיך לפרוח לא רק במושגים של בנייה אלא גם בתיירות, ומהווה מוקד משיכה הולך ומתעצם למטיילים מהארץ ומהעולם. הציבור הישראלי מבין שיש כאן כר נרחב ומרתק בו ניתן ליהנות מנוף יוצא דופן, מאתרי תיירות ייחודיים ומאתרי היסטוריה ומורשת שאין דומים להם בארץ. אנחנו נמשיך להשקיע בתיירות ולהביא את כל עם ישראל לשומרון". 

בתיירות שומרון כבר נערכים לתיירות הקיץ הקרבה ומזמינים את הציבור להגיע בשבועות הקרובים לצפות בפריחת אירוס השומרון הנדיר ולהמשיך לטייל ברחבי השומרון הפורח.

מטיילים בפסח בשומרון

מטיילים בפסח בשומרוןצילום: תיירות שומרון

מטיילים בפסח בשומרון

מטיילים בפסח בשומרוןצילום: תיירות שומרון