נתניהו על שמועות הפרישה שלו: "הבל. לא זוכר תמיכה כזאת מ-96"

ביממה האחרונה הופצה הודעה בקבוצות הליכוד שטענה כי ראש הממשלה יודיע בקרוב על פרישתו מהחיים הפוליטיים. נתניהו נדרש לסוגיה ובתדרוך כתבים בארגנטינה טען: "אני מתכוון להמשיך את הקדנציה הזו ולהוביל את הליכוד בבחירות 2019"

חדשות כיפה משה ויסטוך 13/09/17 08:38 כב באלול התשעז

נתניהו על שמועות הפרישה שלו: "הבל. לא זוכר תמיכה כזאת מ-96"
רוה"מ בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הזים הלילה (רביעי) את השמועות שהחלו לרוץ, כאילו הוא מתכוון לפרוש מהחיים הפוליטיים בסיום הקדנציה הנוכחית שלו. כך הוא אמר בתדרוך כתבים בארגנטינה.

"זה הבל", טען נתניהו והוסיף כי הוא "לא מתכוון ללכת לבחירות, אני מתכוון להמשיך את הקדנציה הזו עד תומה ולהוביל את הליכוד לניצחון גדול בבחירות של 2019".

בהמשך הוא לעג למי שניסח את ההודעה שרצה בקבוצות הוואטסטפ השונות במפלגת השלטון, "ועכשיו השאלה - מי הכניס את המשפט הזה בתוך הליכוד? אתה יכול לנתח את זה ככה, זה אומר שמי שחושב שהוא ירוויח מזה הוא לא חכם גדול. כי ישר נחשוב מי חושב שירוויח מזה ואז הוא לא ירוויח מזה. זאת אמירה כל כך טיפשית, תראו איך זה מנוסח".

בהודעה שהופצה ביממה האחרונה נכתב: "פצצת אטום בליכוד- הקרב על הירושה החל. החל קרב החרבות בליכוד. בכירים בליכוד מדווחים נתניהו החליט שלא להמשיך בחיי פוליטיקה עם סיום תפקידו כראש הממשלה. נתניהו יודיע על כך בימים או בשבועות הקרובים. הגיע הזמן שאעשה לביתי אמר נתניהו למקורביו".

לדברי ראש הממשלה ההודעה הזו רחוקה מהמציאות מאחר ולטענתו בשטח המצב שונה, "התמיכה בליכוד כל כך עוצמתית. אומר ביושר, צריך לבוא לראות. לא רק בכנסים, תלכו איתי ברחוב ותראו את זה. לא זוכר תמיכה כזאת מ-96, זוכר שהיה תסכול מאוסלו, לא בי ולא ברעייתי, רואה עוצמה אדירה אין מילה אחרת להגיד את זה"