נתניהו: "ממתי ביקורת על הדלפות היא פגיעה במשטרה?"

ראש הממשלה הגיב לביקורת שהוטחה בו על הדברים שאמר בגנות המשטרה, "ממתי ביקורת על העסקה בעייתית של יועץ פוליטי במיליוני שקלים היא פגיעה בשלטון החוק? עוד פייק ניוז"

חדשות כיפה משה ויסטוך 16/10/17 07:14 כו בתשרי התשעח

נתניהו: "ממתי ביקורת על הדלפות היא פגיעה במשטרה?"
בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90. יונתן סינדל

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הלילה (שני) לביקורת שהוטחה בו על תגובתו לפרסום כוונת המשטרה לחדש את החקירות נגדו וכינה אותה בדף הפייסבוק "פייק ניוז".

"סיכום הפייק ניוז של התקשורת היום", כתב ראש הממשלה ופירט כי "כפי שניתן לראות מהפוסט שפרסמתי אתמול, התייחסתי לעובדה שמיד לאחר העסקתו של היועץ הפוליטי ליאור חורב בעלות של 2.4 מיליון ש״ח על חשבון משלם המסים, חלה תפנית של 180 מעלות במדיניות המשטרה והחל שיטפון של הדלפות מגמתיות ובלתי חוקיות נגדי".

נתניהו לא הבין את כל מי שתקף אותו על דבריו ותהה: "ממתי ביקורת על הדלפות בלתי חוקיות והעסקה בעייתית של יועץ פוליטי במיליוני שקלים היא פגיעה בשלטון החוק או במשטרה? עוד פייק ניוז".

כזכור שלשום פורסם כי המשטרה מתכוונת לזמן את ראש הממשלה לחקירות נוספות בפרשיות שונות שנקשרו בשמו. נתניהו לא אהב את מה שראה כהדלפה משטרתית וכתב כי למרות שהמכ"ל אלשיך הציב לעצמו את מניעת ההדלפות כאחד מיעדיו המרכזיים, "מאז שהיועץ הפוליטי ליאור חורב מונה ליועץ חיצוני של המשטרה בעלות של מיליונים על חשבון משלם המיסים וללא מכרז, ההדלפות הלא חוקיות הפכו לצונאמי, וההחלטה להימנע מהמלצות נעלמה כלא הייתה. הציבור כבר מזמן הבין שיש כאן מסע ציד תקשורתי שקוף נגד ראש הממשלה נתניהו. כפי שקרה תמיד בעבר גם הפעם כל הטענות נגד ראש הממשלה יתבררו כמופרכות, ולכן לא יהיה כלום".

אמש דווח בערוץ 2 כי בשיחה עם מקורב אמר אלשיך שאם זהו המחיר שהוא נדרש לשלם כדי שהביקורת תיעצר אצלו ולא תגיע לחוקרים - הוא "מקבל זאת באהבה".מוקדם יותר הגיבו במשטרה על דברי נתניהו ואמרו: "משטרת ישראל עושה עבודתה בהתאם לחוק ובממלכתיות. לא ניגרר למתקפות חסרות שחר שנועדו לשבש את עבודת המשטרה ולפגוע בלגיטימיות שלטון החוק".