נתניהו מבטיח: "עוד מדינות בדרך"

בפתח ישיבת סיעת הליכוד התייחס רה"מ להעברת השגרירויות של ארה"ב, גואטמלה ופרגוואי ירושלים, ואמר: "המדיניות וההצלחות שלנו אינן מבוססות על חולשה אלא על עמידה על ערכי הנצח של עם ישראל וטיפוח העצמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/05/18 16:14 ז בסיון התשעח

נתניהו מבטיח: "עוד מדינות בדרך"
רה"מ בנימין נתניהו נפגש עם נשיא פרגוואי, הוראסיו קארטס, צילום: קובי גדעון/לע"מ

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס בפתח ישיבת סיעת הליכוד להעברת השגרירות של פרגוואי לירושלים, ואמר כי מדינות נוספות ילככו בדרה, כפי שהיא עשתה אחרי ארה"ב וגואטמלה.

"אני בא עכשיו מפגישה עם ידיד גדול של ישראל, נשיא פרגאווי הוראסיו קארטס. קודם לכן פתחנו את שגרירות פרגוואי בירושלים, אחרי גואטמלה ואחרי מדינה נוספת - ארה"ב - עם ההחלטה ההיסטורית של הנשיא טראמפ שהיא באמת פותחת את השערים. אני כבר מבטיח לכם: עוד בדרך".

לדבריו, "המדיניות שלנו וההצלחות שלנו אינן מבוססות על חולשה. הן אינן מבוססות על ויתורים שיסכנו אותנו. הן מבוססות על שני דברים הפוכים לגמרי: קודם כל על העמידה על ערכי הנצח של עם ישראל והדבר השני טיפוח העצמה, העצמה הכלכלית, העצמה הטכנולוגית שלנו, העצמה המודיעינית שלנו - אלה יוצרות את העצמה המדינית שלנו.

"זה לא מובן מאליו משום שבמשך שנים בעצם טיפחו השקפה הפוכה, שאם רק נחליש את עצמנו, אם רק נרכין את ראשנו ואם רק נהיה נחמדים, אז נזכה לשלוש דקות של חמלה. ואנחנו יודעים מה קורה אחר כך".

עוד אמר נתניהו כי "אנחנו מטפחים את העצמה תוך כדי אמון עמוק בזכויות שלנו בארצנו וגם בנכונות שלנו לעשות שלום עם שכנינו, עם אלה מהם שבאמת רוצים לעשות שלום איתנו. אני חושב שזה מה שמייחד את המדיניות של הליכוד ואני רוצה להודות לכם על התמיכה העקבית במדיניות הזאת".