נתניהו ודרעי עושים את דרום תל אביב

ראש הממשלה ושר הפנים סיירו באופן סמוי באזור כשהם מלווים באנשי מקצוע וללא כלי התקשורת. דרעי: "זה היה סיור חשוב שעזר לנו לללמוד מקרוב את כל סוגיית המסתננים". בסוף השבוע צפוי צוות השרים המיוחד שמינה נתניהו לקיים את ישיבתו הראשונה בנושא המסתננים

חדשות כיפה משה ויסטוך 04/09/17 07:24 יג באלול התשעז

נתניהו ודרעי עושים את דרום תל אביב
נתניהו ודרעי מטקסים עצה. ארכיון, צילום: פלאש 90. מרק ישראל סלם

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הפנים אריה דרעי, סיירו אמש (ראשון) בחשאי בדרום תל אביב זאת כדי לבחון את הבעיות המורכבות של מציאות המסתננים באזור רחוק מעין התקשורת.

הסיור התבצע בליווי אנשי מקצוע והוא התמקד במקומות בהם ביקר נתניהו בסיורו המתוקשר ביום חמישי האחרון- שכונת התקווה, נווה שאנן וגינת לוינסקי.

שר הפנים התייחס לסיור אמר כי "זה היה סיור חשוב שעזר לנו לללמוד מקרוב את כל סוגיית המסתננים בשכונות דרום ת"א ויסייע לנו במאבק שאנו מנהלים לפתרון הבעיה".

מוקדם יותר במהלך אתמול התייחס ראש הממשלה לנושא המסתננים ואמר בישיבת הממשלה השבועית: "אני מדגיש, זאת הבעיה. לא פליטים, מקצת מקצתם זה פליטים, זה מסתנני עבודה בלתי חוקיים במדינת ישראל ויש לנו את הזכות כמו בכל מדינה לפקח על הגבולות שלנו ולהוציא מתוך גבולותינו מי שנמצא כאן באופן לא חוקי".

ביום חמישי הקרוב צפויה להתקיים הישיבה הראשונה של צוות השרים המיוחד שהקים נתניהו בנושאהמסתננים הבלתי חוקיים, זאת לאור פסיקת בג"ץ בשבוע שעבר לפיה לא ניתן יהיה לגרש מסתנן ללא קבלת רצונו ובנוסף המדינה לא תוכל לאסור אותו מעבר ל-60 יום.