"נעמוד מול משרד הביטחון ונגיד 'חלאס'"

חברותיה של יעל שבח יזמו צעדת מחאה בהשתתפות מאות אמהות, שבה יקראו להגברת הביטחון ולהפסקת מדיניות ההכלה. "נמאס לנסוע בפחד ולשמוע כל היום על אירועים", אמרה ל'כיפה' אחת המארגנות

חדשות כיפה דויד ליבנה 14/01/18 11:02 כז בטבת התשעח

"נעמוד מול משרד הביטחון ונגיד 'חלאס'"
אלמנתו של הרב רזיאל שבח , צילום: מרים אלסטר/פלאש 90

צעדת מחאה ייחודית, בהשתתפות מאות אמהות מרחבי הארץ, תתקיים ביום שלישי הקרוב בתל אביב בקריאה להגברת הביטחון ולהפסקת מדיניות ההכלה כלפי אירועי טרור.

את הצעדה יזמו צוות המחנכות באולפנת מעלה לבונה, שחברתן יעל שכלה בשבוע שעבר את בעלה, הרב רזיאל שבח הי"ד, בפיגוע ירי סמוך לחוות גלעד. הצעדה תצא מתחנת רכבת מרכז לכיוון בניין הקריה, שם יפגינו הנשים מול משרד הביטחון.

"אנחנו נצעד בקריאת זעקה על הסלחנות והסובלנות לטרור ומדיניות ההכלה. נעמוד מול משרד הביטחון ונגיד 'חלאס, יש כאן אמהות, ילדים, בעלים שנוסעים בכבישים. נמאס לנו לנסוע בפחד, נמאס לשמוע כל היום על אירועים'", אמרה ל'כיפה' אביטל ארנון, ממארגנות היוזמה.

"הקריאה שלנו היא שבאמת תהיה יד קשה עם המחבלים, שהתקציבים ייעצרו ושההכלה תיפסק. הקריאה היא לביטחון בכל הארץ, לא רק בשומרון", הוסיפה.

בסרטון שפרסמו קראו חברותיה של יעל להצטרף לצעדה, שתתקיים ביום הקימה מהשבעה, ואמרו: ''אנו, חברותיה לצוות של יעל שבח, כואבות, המומות ומתוסכלות מהמציאות המעוותת הזאת, שבה אדם יהודי נרצח בדרכו חזרה לביתו.

"כנשים וכאמהות, האחראיות ודואגות לשלום ילדינו ומשפחותינו, לא מוכנות לוותר על מגורים בכל שטחי ארצנו, לרבות יהודה ושומרון. אנו נצעד ברחובותיה של תל אביב ונקרא את קריאת הביטחון. אנו דורשות שינוי מדיניות מיידי ביחס לביטחון התושבים".