מתקפה חריפה של בנט על לפיד: "מרץ בציפוי כחול לבן"

יו"ר הבית היהודי לא אהב את דברי הביקורת של יו"ר יש עתיד על תכנית החלת הריבונות ביו"ש. מי שגיבה אותו היה השר ארדן שאמר: "מסכים עם בנט. טלית והפרשת חלה הן חלק מהתחפושת"

חדשות כיפה משה ויסטוך 01/01/18 15:53 יד בטבת התשעח

מתקפה חריפה של בנט על לפיד: "מרץ בציפוי כחול לבן"
תוקף את לפיד וליברמן. בנט בישיבת הבית היהודי, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, תקף היום (ב') בחריפות בישיבת סיעתו את ח"כ יאיר לפיד ושר הביטחון אביגדור ליברמן.

על לפיד, שהביע התנגדות להחלת הריבונות על יהודה ושומרון, מר בנט כי "יותר מדי זמן אנחנו מאפשרים ליאיר לפיד להתחפש".

לדבריו, "התנהלותו היא מרץ בציפוי כחול לבן". כזכור קרא שר החינוך, לאחר ההצבעה אמש של מרכז הליכוד בנושא הריבונות, לכלל המפלגות לתמוך בעניין לרבות למפלגת יש עתיד.

כבר מזמן לא אחים. לפיד ובנט בביקור ישן בגוש עציון

כבר מזמן לא אחים. לפיד ובנט בביקור ישן בגוש עציוןצילום: פלאש 90. גרשון אלינסטון

בהמשך ישיבת הסיעה גם ליברמן לא נותר נקי מדברי הביוקרת של יו"ר הבית היהודי והפעם על רקע התנגדותו לחוק המרכולים, "גם אנחנו הצבענו על דברים שלא אהבנו כמו מס דירה שלישית או עונש מוות למחבלים או חוק ההמלצות, אבל לכל אחד חשוב משהו".

עוד הוא אמר כי "אנחנו נלחמים על דברים אמיתיים ולא על קשקושים. אם ימשיכו לשחק את המשחקים הילדותיים האלה הממשלה יכולה להתפרק ונלך לבחירות. רוצים? תמיד אפשר ללכת לבחירות".

בנט גם כיוון חלק מדבריו לראש הממשלה בנימין נתניהו כשהפציר בו להגביר את הבניה בהתיישבות, "אני קורא לראש הממשלה לצאת בתנופת בניה אמתית, אין בניה מספקת ביהודה ושומרון".

מי שהצטרף למתקפה של שר החינוך על לפיד היה השר לביטחון הפנים גלעד ארדן שצייץ בחשבון הטוויטור שלו כי "המסכה מעל לפיד הוסרה. אני מסכים עם בנט. ריבונות ישראלית על יישובים יהודיים ביו״ש אינה עילה לחרם על ישראל יאיר. לפיד מתחפש כל העת ומנסה להוליך שולל את הציבור".

לדבריו, "טלית והפרשת חלה הן חלק מהתחפושת. וגם אמירותיו על ירושלים המאוחדת (שונות דרמטית מהעבר).הציבור לא יקנה".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן