מתאושש: הרב שטיינזלץ חזר לישיבת תקוע

מספר חודשים לאחר שלקה בשבץ, הגיע הרב שטיינזלץ לישיבה לרגל סיום ביאור הרמב"ם, עליו עמלו אנשו המכון במשך כעשר שנים בשיתוף אנשי הרמב"ם היומי'

חדשות כיפה משה ויסטוך 09/07/17 07:38 טו בתמוז התשעז

מתאושש: הרב שטיינזלץ חזר לישיבת תקוע
הרב שטיינזלץ בישיבתתקוע, צילום: באדיבות המצלם

אירוע מרגש התקיים בסוף השבוע האחרון בישיבת תקוע. שהרב עדין אבן-ישראל שטיינזלץ הגיע לראשונה, מאז ההידרדרות במצבו הבריאותי, לקחת חלק בחגיגת סיום ביאור ה'משנה תורה' לרמב"ם.

במשך עשר שנים עמלו אנשי ההפרוייקט, ששייך למכון שטיינזלץ ונעשה בשיתוף עם ארגון 'הרמב"ם היומי', על הביאור לספרו של מי שכונה הנשר הגדול.

הרב שטיינזלץ, המשמש גם כנשיא הישיבה, התקבל בשמחה ובריקודים, והנוכחים שמחו מאוד שמספר חודשים לאחר שלקה בשבץ, הוא הצליח להגיע לאירוע ולכבד אותו בנוכחותו.

לאחר סעודת המצווה המוזיקלית, בה נטלו חלק ראש הישיבה הרב מיכאל פאלק וצוות הרבנים, סיפר עורך הביאור דוד פיאלקוף, על הפרויקט ועל כך שמהדורה כבר הודפסה בעשרות  אלפי עותקים, במטרה להנגיש את חיבורו של הרמב״ם לקהלים רחבים. מתלמידי תיכון, ועד אברכים ותלמידי חכמים.

בין הנושאים שנידונו בעבודת הביאור היו, מעמדה ההלכתי של חברה בע"מ, השפעת השפה הערבית על חיבור ה'משנה תורה' ועוד. האירוע הסתיים בהתוועדות משותפת של כל הנוכחים.