משפחת גולדין לממשלה: צאו ממצב של 'אפס מעשה'

הוריו של סגן הדר גולדין מנסים כבר תקופה ארוכה להניע את הממשלה להכביד את פעולותיה על עזה עד להשבת בנם לישראל. החלטת הקבינט דווקא להקל ולפתוח את מעבר רפיח הביאה לתגובה חריפה של ההורים: "הממשלה מבזה את החלטות הקבינט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/17 10:24 ל באב התשעז

משפחת גולדין לממשלה: צאו ממצב של 'אפס מעשה'
לאה ושמחה גולדין, צילום: פלאש 90

משפחתו של סגן הדר גולדין הי''ד, המוחזק בידי חמאס בעזה, הגיבה בחריפות בעקבות פרסום החלטת הקבינט לפתוח את מעבר רפיח בין הרצועה למצרים באופן קבוע בחודש הבא.

לאה ושמחה גולדין, הוריו של הדר תקפו במילים חריפות את חוסר המעש של הממשלה בהחזרת בנם לישראל: "מאחורי המילים ׳אנחנו עושים הכל על מנת להחזיר את הדר ואורון׳ ניצבת מציאות שבה לא עושים דבר על מנת להחזיר את החיילים. הממשלה מבזה את החלטות הקבינט מתחילת שנת 2017 ולא קושרת בין נושאים הומניטריים בעזה לבין השבתם של חיילי צה״ל, הדר גולדין ואורון שאול, ויתר האזרחים המוחזקים בידי חמאס. ההחלטה לאפשר את פתיחתו של מעבר רפיח באופן קבוע, לראשונה מאז סיום מבצע 'צוק איתן' הינה כשל ערכי ומוסרי כי מדובר בעניין הומניטרי מובהק''.

''הדר ואורון והאזרחים מוחזקים באופן פיראטי ע״י החמאס. אנו דורשים שראש הממשלה והקבינט יצאו ממצב של ׳אפס מעשה׳ ויתחילו לפעול על מנת להשיב את הבנים הביתה״.