מקורבי ברקת מגיבים לפרישת התעוררות: "קומבינה פוליטית של כחלון על גבם של תושבי ירושלים"

גורמים המקורבים לברקת הגיבו להודעת סיעת התעוררות בירושלים, 'התעוררות' לפיה החליטו לפרוש מהקואליציה על רקע הסכם החלוקה בין ניר ברקת לחרדים: "אלף תירוצים וניסיונות סרק להציג את פרישתם מהקואליציה כמהלך ערכי לא יכסו על הבושה". התעוררות: "מצער לראות תגובה כל כך פאטתית והיסטרית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/11/17 16:27 כד בחשון התשעח

מקורבי ברקת מגיבים לפרישת התעוררות: "קומבינה פוליטית של כחלון על גבם של תושבי ירושלים"
מעדיף את הציבור החרדי? ברקת, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

גורמים בסביבת ראש העיר ירושלים, ניר ברקת הגיבו היום להחלטתם של חברי סיעת התעוררות לפרוש מהקואליציה הירושלמית והכריזו על התמודדותם בבחירות הבאות לראשות העיר. 

"מצער ומאכזב מאד לראות איך סיעה שהתחילה את הדרך עם כוונות טובות מחליטה בגלל שיקולים אישיים וקטנים לקחת חלק בקומבינה פוליטית של כחלון על גבם של תושבי ירושלים". כך הגיבו גורמים בסביבתו של ברקת.  

"אלף תירוצים וניסיונות סרק להציג את פרישתם מהקואליציה כמהלך ערכי לא יכסו על הבושה בהחלטתם לחבור לכחלון על מנת לקבל תקציבים לא לירושלים, אלא לקמפיין הבחירות של התעוררות. כל זאת בתמורה לבגידה במאבק הצודק שמוביל ברקת להפסקת הקיפוח של הירושלמים על ידי כחלון והאוצר".

 הגורמים המקורבים סימו ואמרו: "ראש העיר והנהלת העיר ימשיכו בעשייה ובמהפכה האדירה שעברה ירושלים בשנים האחרונות כעיר צומחת, פתוחה וסובלנית שצעירים וכל הציבורים בעיר רואים בה את ביתם".

גורמים בסביבת התעוררות מסרו בתגובה לדברים: "קשוט עצמך ואחר קשוט אחרים. מצער לראות תגובה כל כך פאטתית והיסטרית. ברקת היה עסוק בשנה האחרונה בקידומו האישי על חשבון תושבי העיר ובשיסוי אוכלוסיות אלו באלו. אם ברקת היה באמת מחפש את טובת ירושלים ולא חברי מועצה נרצעים שימחאו כפיים לכל גחמותיו האישיות על חשבון התושבים הפרישה הייתה נמנעת".

הגורמים הוסיפו ואמרו כי הריב הילדותי עם כחלון היה נמנע אם ברקת היה שם את ירושלים על ראש שמחתו ולא את עתידו הפוליטי. בניגוד לברקת התעוררות לא מחוייבת לאף מפלגה ארצית ופועלת וללא פלגנות

נזכיר כי לפני מספר שעות במסיבת עיתונאים שכינסו חברי סיעת התעוררות ובראשם יו"ר הסיעה, עופר ברקוביץ הודיעו כי החליטו לפרוש מהקואליציה ולסמן את היעד הבא: מאבק על ראשות העיר של ברקוביץ מול ברקת. 

חברי התעוררות תקפו את הסכם חלוקת העיר בין ברקת לחרדים. ברקוביץ': "הסכם חלוקת העיר משסה מגזרים אלו באלו, ומתעלם באופן בלתי נתפס מציבורים שלמים בעיר הזו דתיים, חרדים ספרדים, חילונים ומסורתיים. הסכם ללא מנדט. דרשנו- משאל עכשיו! לא רצינו לפוצץ שותפות אסטרטגית לעיר, רצינו לפעול באחריות כלפי ירושלים".