הירי בנגמ"ש החל: מנכ"ל הבית היהודי במתקפה חריפה על יוסי דגן

ניר אורבך טען כי ראש מועצת שומרון, יחד עם פעילים דתיים בולטים בליכוד, לא מנסים למנוע את הפלת הממשלה על ידי נתניהו, ‏איפה הם עכשיו כשהולכים להקדים בחירות ולהפיל ממשלת ימין אמיתית בגלל אינטרסים אישיים?

חדשות כיפה משה ויסטוך 11/03/18 12:36 כד באדר התשעח

הירי בנגמ"ש החל: מנכ"ל הבית היהודי במתקפה חריפה על יוסי דגן
תוקף את דגן. ניר אורבך, צילום: דוברות

מנכ"ל הבית היהודי, ניר אורבך, תקף היום (ראשון) את ראש המועצה אזורית שומרון ועוד שניים מנציגיה הבולטים של הציונות הדתית בליכוד, על כך שהם אינם משמיעים את קולם בכל נושא משבר הגיוס שמאיים לפרק את הממשלה.

"‏יוסי דגן יחד עם ⁦שבח שטרן ונתן אנגלסמן", הוא כתב בדף הפייסבוק שלו, "מעודדים התפקדות לליכוד כבר שנים כדי שיהיו בעמדת השפעה (על הדרך דופקים את מפלגת הימין האמיתית היחידה, אבל זה כבר נושא לפוסט אחר)".

על רקע האשמות הבית היהודי כאילו נתניהו חותר לבחירות שאל אורבך, "‏איפה הם עכשיו כשהולכים להקדים בחירות ב-16 חודשים ולהפיל ממשלת ימין אמיתית בגלל אינטרסים אישיים?".

יוסי דגן והשרה גמליאל בקבר יוסף

מותקף על ידי מנכ"ל הבית היהודי. יוסי דגןצילום: רועי חדי

מוקדם יותר התראיין מנכ"ל המפלגה ב 103FM ואמר כי"כל מפלגות הקואליציה נותנות רשת ביטחון ולא רוצות בחירות ורק ראש הממשלה מדבר אחרת". על השאלה מדוע הוא חושב כך ענה כי "מאחורי הקלעים אנחנו רואים שמתגבשים כל מיני דברים".

לטענתו יש כאן ידיים מתואמות ומכוונות, "אני חושב שנתניהו וליברמן מתואמים. אין לי שום הסבר למה לא פותרים את המשבר הזה למרות שהחרדים מוכנים לפשרה שלפי שרת המשפטים מחמירה את מצבם. איפה כל הליכודניקים שמזכירים לנו את הפלת הממשלה ב-1992? פתאום אין פה הפלת ממשלת ימין?"