מיישמים: המשטרה החרימה כדורגל ממוסלמים בהר הבית

לפני כשבוע התחייבה המשטרה לחדד את הנהלים האוסרים משחקי כדור במקום הקדוש. מסרטון ברשת הפייסבוק שעלה היום, נראה כי אכן הנהלים חודדו ושוטר החרים את כדור של מספר נערים ששיחקו במקום הקדוש

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/10/17 19:32 כ בתשרי התשעח

מיישמים: המשטרה החרימה כדורגל ממוסלמים בהר הבית
שוטר מחרים כדור בהר הבית, צילום: צילום מסך

שטרת ישראל הפסיקה משחק כדורגל בשטח הר הבית והחרימה את הכדור מהילדים, כך עולה מסרטון שמופץ ברשת הפייסבוק.

https://www.facebook.com/Silwanic/videos/1651404111571532/

בסרטון נראים ילדים ערבים אשר משחקים בכדור בשטח ההר ושוטר ניגש אליהם ומחרים את הכדור. בסרטון נראה תחילה אחד הנערים מסרב לתת את הכדור לשוטר אך לאחר מכן אינו מתנגד.

נזכיר כי לאחרונה השיבה המשטרה לפנייה של ארגון חוננו בשם יאיר קהתי מתנועת חוזרים להר אשר הלינה על משחקי הכדור בהר כי הנהלים בנושא יחודדו.

יאיר קהתי מתנועת חוזרים להר מסר "אנו שמחים שמשטרת ישראל התחילה לאכוף את החוק בהר הבית גם כנגד הערבים, אנו מצפים ומקווים  שהיא תמשיך לאכוף את שאר חוקי המדינה בהר כנגד הערבים ותתיר ליהודים להתפלל בהר כמו שאינה מונעת מהערבים".

שמואל מידד (זנגי) מנכ"ל ארגון חוננו שהגיש את תלונה בשם מר יאיר קהתי מסר "מצער לראות את מקום קודשנו מחולל ומבוזה, אנו שמחים שהתלונה שהגשנו חידדה את הנהלים ושאכן ישנו שינוי במדיניות עצימת העיניים של המשטרה בהר הקדוש, עם זאת אנו מקווים כי השינוי לא ייעצר וגם ההסתה הרבה, ביזוי העולים היהודים להר ומדיניות אפליית היהודים בהר יטופלו גם הם בהקדם, והעבריינים ייחקרו וייענשו."