כבר קיבלתם את הקישוט לסוכה שצייר הדר גולדין הי"ד?

בנות אולפנת אמי"ת בגבעת שמואל חילקו לקראת החג תמונה מיוחדת שבה נראה דיוקנו של הדר גולדין, כפי שצייר בעצמו, לצד הכיתוב: "נא להיכנס עם חיוך". שמחה גולדין לתלמידות: "עזרה חשובה במערכה על השבת סגן הדר  גולדין לקבר ישראל". צפו בתמונה והדפיסו אותה לסוכתכם

חדשות כיפה משה ויסטוך 03/10/17 17:03 יג בתשרי התשעח

כבר קיבלתם את הקישוט לסוכה שצייר הדר גולדין הי"ד?
ציורו של הדר, צילום: הדר גולדין

סוכות רבות יעוטרו השנה בקישוט מיוחד שיעלה את זכרו של סגן הדר גולדין הי"ד שמוחזק על ידי חמאס ברצועת עזה.

הקישוט הוא ציור דיוקנו של הדר כפי שצייר בעצמו ותלה בפתח חדרו ולצד ציור פניו המחייכות הוא רשם: "נא להיכנס עם חיוך". את תמונת הציור חילקו השבוע בנות אולפנת גבעת שמואל, השייכת לרשת אמי"ת שגולדין נמנה בין בוגריה.

את התמונה דאגו ברשת להפיץ באלפי עותקים שיחולקו בבתי הכנסת בערב החג הקרוב. אחת התלמידו, ענבל ליוש, סיפרה את חשיבות היוזמה, "חלוקת הקישוט לסוכה של הדר היא כדי להזכיר לאנשים רבים ככל האפשר את דמותו ולזכור את פעילותו בחייו והקרבתו למען מדינת ישראל". ראש האולפנה, חנית פרשטנד, הסבירה כי "הבנות רואות בהעלאת המודעות לסיפורו של הדר משימה לאומית ומחויבות של כולנו לחייל שיצא בשמנו לקרב".

בנות האולפנה עם תמונת ציורו של הדר

בנות האולפנה עם תמונת ציורו של הדרצילום: גל ערמון

ברשת ציינו כי לאה ושמחה גולדין קיבלו את השי המרגש מתלמידי אמי"ת מדעי ברעננה והודו להם על היוזמה. שמחה גולדין שלח את ברכתו לתלמידים ולמחנכים ואמר: "הפרוייקט שלכם להביא את הדר ואת החיוך לאלפי בתי ישראל בשעה זו של החגים, היא עזרה חשובה במערכה על השבת סגן הדר  גולדין לקבר ישראל".

מנכ"ל רשת אמי"ת, ד"ר אמנון אלדר, ציין כי "זו חובה מוסרית לזכור את בוגרנו הדר  הי"ד, לחזק את המשפחה ולהזכיר כי יש לעם ישראל שני חיילים שעדיין לא שבו מהמלחמה. מבחינתנו זהו שיעור בחינוך לערבות הדדית".

אם גם אתם רוצים להיכנס לסוכה עם חיוך ולזכור את סגן הדר גולדין הי"ד, אתם יכולים להדפיס את ציורו שמופיע למטה.

ציורו של הדר גולדין

ציורו של הדר גולדיןצילום: אמית