מחושך לאור: מסיבת החנוכה של "יד לאחים"

בארגון קיבצו כמאה נשים שיצאו מחושך לאור וערכו לכבודן מסיבת חנוכה במטרה לעודד את רוחן ולחזקן לקראת האתגרים שעוד נכונו להן בהמשך הדרך, "המעמד היה מרומם והבנות יצאו מלאות ומחוזקות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/17 14:39 כו בכסלו התשעח

מחושך לאור: מסיבת החנוכה של "יד לאחים"
הרב אליהו במסיבה של יד לאחים, צילום: יד לאחים

כמאה נשים ובנות מטופלות של עמותת יד לאחים מכל אזורי הארץ השתתפו ביום שלישי נר ראשון של חנוכה בטקס הדלקת נרות ומסיבת חנוכה גדולה שנערכה בבני ברק.

המסיבה נפתחה באמירת פרקי תהילים לעילוי נשמת הרב שטיינמן זי"ע שנפטר בבוקרו של אותו יום. לאחר מכן נערכה שיחה מלב אל לב עם הגברת נועה ירון דיין שריתקה את הבנות בשיח מאלף על התמודדות עם מורכבות החיים.

גולת הכותרת של הארוע היתה הדלקת הנרות המסורתית ע"י הרב שמואל אליהו שריגש את הבנות ועודד את רוחן במילות חיזוק מענייני היום בהדגישו שעיקר הנס והסיבה לחגוג את חג החנוכה היא אשה גיבורה שעשתה את המעשה הנכון. לאחר ההדלקה האציל הרב מברכתו בחמימות וברגש מכל הלב שתזכנה לבנות בית נאמן בישראל ונחת מכל ילדיהן. הבנות ענו אמן בכוונה.

בהמשך נהנו הנשים והבנות מארוחה חגיגית ועשירה ומהופעה של הזמרת אילנה עדני שריגשה, שימחה והעצימה את הבנות. הארוע הסתיים בקבלת עול מלכות שמים וטקס הפרשת חלה. במצוות הפרשת החלה כובדה ניצולה שברחה ארצה זה עתה ממדינה בחו"ל לאחר קשר פוגעני וממושך. היא נמצאת עדין בתהליך משפטי מסובך על ענין משמורת שתי בנותיה הקטנות ומצפה לישועה בקרוב. הבנות התפללו להצלחתה במשפט. בארגון ציינו כי "המעמד היה מרומם והבנות יצאו מלאות ומחוזקות"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן