מועצת יש"ע לשגריר ארה"ב: מעריכים את עמידתך נגד הפלסטינים

במכתב ששלח לדיוויד פרידמן חיזק ראש דסק החוץ, עודד רביבי, את ידיו, וכתב: "מקווים שנוספים ילכו בדרכך". מכתב דומה נשלח לניקולאי מלדנוב, שליח האו"ם למזה"ת

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/01/18 14:42 כד בטבת התשעח

מועצת יש"ע לשגריר ארה"ב: מעריכים את עמידתך נגד הפלסטינים
דיוויד פרידמן, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

ראש דסק החוץ של מועצת יש"ע, עודד רביבי, פנה היום (ה') במכתב לשגריר ארה"ב בישראל, דיוויד פרידמן, והודה לו על הדברים שפרסם בטוויטר לאחר רצח הרב רזיאל שבח הי"ד, שבו תקף בחריפות את הפלסטינים.

"אנו מודים לך על דברי הנחמה, מעריכים את עמידתך נגד חמאס ונגד עידוד הטרור מצד הרשות הפלסטינית, ומקווים שנוספים ילכו בדרכך", כתב רביבי במכתב ששלח לשגריר פרידמן ולשליח האו"ם למזרח התיכון, ניקולאי מלדנוב, שגינה אף הוא את הפיגוע. רביבי הוסיף בשם המועצה כי ישמח לשתף עמם פעולה בעתיד ולעמוד לרשותם.

"חשוב שנדע ביהודה ושומרון, ובכלל מהצד הישראלי, לחזק את אלה שעומדים לצדנו ושברור להם מי בצד של הטובים ומי בצד של הרעים. תמיכה אישית ופומבית מצדנו בידידים כמו השגריר האמריקני תאפשר להם להתמודד טוב יותר מול אלה שמנסים לשכנע אותם אחרת, ומפעילים עליהם לחץ לרכך את עמדותיהם", אמר רביבי. 

אתמול תקף פרידמן את הפלסטינים בחריפות בעקבות הפיגוע, וצייץ בטוויטר: "אב ישראלי לשישה נרצח אמש בדם קר בידי מחבלים פלסטינים. חמאס הילל את הרוצחים וחוקי הרשות הפלסטינית יספקו להם תגמול כספי. אל תחפשו יותר מדוע אין שלום. מתפללים עבור משפחת שבח האבלה". 

מלדנוב מצדו צייץ בעברית ובאנגלית: "אין הצדקה לטרור ולאלה שמשלימים איתו או משבחים ומהללים אותו. זו אינה הדרך לשלום יש להביא את מבצעי הפיגוע של אתמול לדין".