מתי ייגמרו חסימות הכבישים? רק ביום שישי בצהריים

על אף שרוב מנהיגי העולם שהגיעו לאירוע פורום השואה הבינלאומי עזבו את ישראל, חלקם יעשו זאת רק מחר, וחסימות הכבישים בירושלים ובדרך ממנה לנתב"ג ייפתחו במלואן רק ביום שישי בצהריים

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/20 20:59 כו בטבת התשפ

מתי ייגמרו חסימות הכבישים? רק ביום שישי בצהריים
חסימות הכבישים בירושלים, צילום: דוברות המשטרה

חשבתם שנגמרו חסימות הכבישים? תחשבו שוב. כביש 1 וקטע מכביש 6,שנסגרו לסירוגין במשך היום (ה'), בשל הגעת ועזיבת מנהיגי העולם לפורום השואה הבינלאומי, צפויים להיסגר שוב מחר בבוקר.

כביש מספר 1 נפתח הערב מחדש לתנועת כלי רכב באופן מלא, לאחר שנחסם, והתנועה שבה לסדרה. כמו כן כביש מספר 6 נפתח אף הוא לתנועת כלי רכב במקטע שנסגר. כמו כן נפתחו לתנועה גם כלל הצירים ברחבי העיר ירושלים, זאת למעט למעט רחוב דוד המלך שיוותר סגור לתנועה עד למחר בשעות הצהריים.

מחר בשעות הבוקר המוקדמות, צפוי כביש מספר 1 להיחסם לתנועת כלי רכב לכיוון מערב בלבד, במקטע שמהכניסה לירושלים ועד למחלף שפירים, וכך גם המחלפים המובילים לציר במקטע זה. 
כמו כן ייחסמו באותו הזמן מספר צירי תנועה בתוך העיר ירושלים, בהם: הנשיא השישי, רבין, שזר, ירמיהו במקטע שבין מ״ג לויצמן, הרצל במקטע שבין צבי יהודה ועד לויצמן, ויצמן, בן גוריון, בגין הדרום לכיוון גבעת שאול, היציאה מכביש 9 (ארזים) לכיוון מערב (כביש 1) וגינות סחרוב.

חסימות בירושלים, היום

חסימות בירושלים, היוםצילום: דוברות המשטרה

במשטרת ישראל מוסרים כי ימשיכו בהיערכות מוגברת בנתב"ג, ברחבי העיר ירושלים והצירים המובילים לבירה, הכל תוך צמצום הפגיעה בשגרת החיים של ציבור משתמשי הדרך ככל שניתן.

להלן המלצות המשטרה לציבור:

  • יש להתאזר בסבלנות, להישמע להוראות השוטרים ולהיות קשובים לעדכונים שיפורסמו מעת לעת בכלי התקשורת.
  • משטרת ישראל תפרסם כל העת מידע בדבר השינויים בהסדרי התנועה, ותבצע ויסות והכוונה של התנועה לדרכים חלופיות. 
  • אנו מבקשים מציבור הנהגים לבחור בדרכים חלופיות ולהימנע מלהגיע לאזור בשעות החסימה.
  • לציבור הנהגים מומלץ להעזר גם באפלקציות הניווט שיעודכנו בזמן אמת. 
  • אנו קוראים לציבור להתעדכן כל העת בדבר שינויים בהסדרי התנועה גם באמצעות מוקד המידע הארצי של המשטרה שמספרו 110 או בערוצי הניו מדיה של משטרת ישראל.