מדוע שילם האדמו"ר מויז'ניץ על פיצות ופלאפל שכלל לא הזמין?

חסידי הרבי גילו לאחרונה, שאלמונים נוהגים להטריד את רבם ולהזמין לביתו מאכלים מוכנים שונים וכן טכנאים ואנשי שירות. בנוסף הם הבינו שהוא הסתיר זאת מהם ושילם על כל הדברים מכספו. "זה דבר שמאפיין את הרבי. הוא יעשה כל שבידו לברוח ממחלוקת"

חדשות כיפה משה ויסטוך 05/07/17 10:27 יא בתמוז התשעז

מדוע שילם האדמו"ר מויז'ניץ על פיצות ופלאפל שכלל לא הזמין?
נמנע ממחלוקות. הרבי מויז'ניץ, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

האדמו"ר מויז'ניץ, הרב ישראל הגר, שילם בתקופה האחרונה מאות ואולי אלפי שקלים על מוצרי מזון שכלל לא הזמין. מדוע עשה זאת? כי "זה דבר שמאפיין את הרבי", אומרים חסידיו.

באתר חרדים 10 פורסם היום (רביעי) כי לביתו של הרבי הוזמנו מאות מגשי פיצה מנות פלאפל ומאכלים מוכנים נוספים. לפי הפרסום מדובר בדברים שאף אחד מבני המשפחה ומקורביו לא הזמין, אלא במעשים שמטרתם להטריד את האדמו"ר ולפגוע בכבודו.

עוד דווח כי בנוסף למוצרי המזון, הוזמנו לבית הרב הגר ולבתי ילדיו גם אנשי כיבוי והצלה, צוותי עזרה ראשונה, טכנאים, אנשי מיזוג ונותני שירות נוספים, כולם בקריאות שווא.

חסידי הרבי אומרים כי הדבר נודע להם רק לאחרונה, מאחר שרבם לא יידע אף אחד בהטרדות והקפיד לשלם על כל הדברים. לדבריהם, "זה דבר שמאפיין את הרבי. הוא יעשה כל שבידו לברוח ממחלוקת. ביודעו את נפש חסידיו שעלולים להגיב למען כבודו. הוא דיבר לפני כמה שבועות בסעודה שלישית שזה לא כבוד לרבי – שנלחמים על כבודו. כאשר הרבי אמר את הדברים, עוד לא הבינו החסידים למה הוא רומז. כעת אנחנו יודעים".