"מדוע להפגנת ה BDS כן ולעמונה לא?"

על רקע נאומו של הרב שרלו בהפגנה נגד הממשלה, פרסם הרב עמיחי אליהו סרטון שבו הסביר ראש 'צהר' מדוע הוא לא הפגין נגד הפינוי בעמונה, "מדוע הצהר פתוח כלפי המושחתים הללו...יותר מאשר כלפי האנשים הפגועים מעמונה?!"

חדשות כיפה משה ויסטוך 17/12/17 08:50 כט בכסלו התשעח

"מדוע להפגנת ה BDS כן ולעמונה לא?"
מפגינים נגד חוק ההמלצות. ההפגנה בתל אביב, צילום: פלאש 90. תומר נאוברג

הרב יובל שרלו נאם אמש (מוצאי שבת) בהפגנה נגד ממשלת נתניהו ודיבר על הצורך להילחם בשחיתות. הרב עמיחי אליהו תמה על החלטתו ושאל מדוע "מדוע הצהר פתוח כלפי המושחתים הללו...יותר מאשר כלפי האנשים הפגועים מעמונה?!".

בפוסט שפרסם הרב אליהו בפייסבוק הוא שיתף סרטון שבו נשמע אחד מראשי ארגון 'צהר' מסביר מדוע הוא לא מתכוון להצטרף למוחים נגד הריסת היישוב עמונה לפני כשנה.

"הבעיה מרכזית היא", הסביר אז הרב שרלו, "שלמאבק על עמונה הצטרפו הרבה מאוד דברים שאני לא מוכן להיות חלק מהם...הצטרפו קולות שטוענים שבכלל לא צריך להיות מוסריים ושאם היינו יכולים היינו לוקחים כל קרקע של ערבים".

https://www.facebook.com/eliyau.a/videos/1758223644188431/

"איך זה שהרב לוקח חלק בהפגנה בשותפות אנשי bds ואנשי שמאל קיצוני המנסים להפיל את הממשלה הנבחרת מחוץ לקלפי", שאל מנכ"ל אגוד רבני קהילות, "ולא מוכן לקחת חלק בהפגנה למען א"י - בה מובע גם כעס כלפי מערכת המשפט? כיצד העיקרון שהרב דורש בסרטון- המבקש למנוע מהתלמידים להשתתף בהפגנת "עמונה" עקב מחלוקת עם חלק מהמפגינים- נעלם בהפגנת ה Bds? אתמהא!!"

כזכור הרב שרלו החליט להגיע להפגנה בשדרות רוטשילד אמש כדי להביע את התנגדותו לחלק ממהלכי הממשלה. "שחיתות מהווה סכנה אסטרטגית לחברה בישראל", הוא אמר בין היתר והוסיף כי "משמעותה של שחיתות זה ניצול כוח בידי מה שניתן לו הכוח, כוח שמשתמשים בו לא למטרות שניתנו לו. הכוח חיוני אבל מסוכן ויכול לדרדר את המדינה לתהומות. הנביאים הזהירו את נושאי הכוח מפני הכוח השלטוני. היא עלולה להוביל להחלטות לא ענייניות כמו הון-שלטון ועוד".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן