הידרדרות במצבו של ראש ממשלת אנגליה שנדבק בקורונה

ראש ממשלת בריטניה אובחן כנשא של הנגיף הקורונה לאחר בדיקה שעבר, כעת מצבו הוחמר והוא הועבר לטיפול נמרץ בבית החולים. שר החוץ הבריטי יחליפו בתפקיד עד החלמתו

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/04/20 22:23 יב בניסן התשפ

הידרדרות במצבו של ראש ממשלת אנגליה שנדבק בקורונה
בוריס ג'ונסון. נדבק בקורונה, צילום: shutterstock

לפני עשרה ימים נודע כי כי ראש ממשלת בריטניה המכהן, בוריס ג'ונסון, אובחן כנשא של נגיף הקורונה לאחר בדיקה שעבר אימתה את החשש. הערב (ב') ברשת BBC מודיעים על החמרה במצבו.  מלשכתו נמסר כי במהלך אחר הצהריים מצבו החמיר, ובעצת הצוות הרפואי הוא הועבר לטיפול נמרץ. אמש עוד היה באשפוז, אך כעת מצבו מוסיף להידרדר לאחר שנוספו תסמינים נוספים של המחלה והוא הועבר לבית החולים.

מי שימלא את מקומו בתפקיד ראש הממשלה יהיה שר החוץ הבריטי, דומיניק ראב. מלשכתו של ג'ונסון מסרו: "מצבו של ראש הממשלה הורע, ובעצת הצוות הרפואי שלו, הוא הועבר למחלקת טיפול נמרץ בבית החולים. ראש הממשלה ביקש משר החוץ דומיניק ראב להחליפו היכן שנדרש"

כזכור, לפני עשרה ימים עוד דווח כי ראש הממשלה של בריטניה נדבק בנגיף אז מסר: "ביממה החולפת פיתחתי תסמיני מחלה קלים ונמצאתי חיובי לקורונה. כעת אני בבידוד עצמי, אך אמשיך להנהיג את הממשלה באמצעות שיחות וידאו, בעוד אנחנו נאבקים בנגיף". גם יורש העצר הבריטי הנסיך צ'ארלס הודיע כי הוא נדבק במחלה. אנגליה היא אחת המדינות עם מצב ההדבקות החמור בעולם, שהגיע עד להנהגה עצמה.  

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן