התפרצות הקורונה בישראל: 2,666 חולים, שמונה נפטרו

לאחר ימים רבים בהם היתה מאושפזת במצב אנוש, נקבע מותה של הקשישה בת ה-91 שחלתה בנגיף הקורונה הקטלני. מניין חולי הקורונה בישראל עלה ל-2,666, בהם 39 במצב קשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/03/20 13:49 א בניסן התשפ

התפרצות הקורונה בישראל: 2,666 חולים, שמונה נפטרו
צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

מניין המתים מנגיף הקורונה בישראל עלה היום (חמישי) לשמונה, עם מותה אישה בת 91 שאושפזה בבית החולים וולפסון בחולון. בבית החולים מסרו כי היא אושפזה במצב אנוש לאורך ימים כשהיא מורדמת ומונשמת, והיום נקבע מותה. שבוע שעבר חמישה חולים מתו מהנגיף הקטלני, כולם עם מחלות רקע ובגילאים מבוגרים. 

משרד הביאות מעדכן כי מניין הקורבנות עלה ל-8. מניין חולי הקורונה בישראל עלה ל-2,666, בהם 39 במצב קשה. נזכיר, כי דקות ספורות בטרם היוודע מותה של הקשישה בבית החולים הדסה עין כרם, דווח על נפטר שביעי מהנגיף: גבר בן 83 ממעייני הישועה. הגבר סבל ממחלות רקע ומאמצי בית החולים להשאירו בחיים לא צלחו. 

הקורבן השישי של הנגיף והשלישי בשעה האחרונה היא קשישה בת 91 שנדבקה בנגיף ואושפזה בבית החולים וולפסון. אמש מניין ההרוגים הגיעה לחמישה בני אדם, כאשר מבתי החולים תל השומר ומעייני הישועה נמסר כי מותם של שני נדבקים נקבע. אחד מהם, גבר בן 76 הובהל לבית הוחלים תל השומר עם מחלות רקע, ומאבקו להישאר בחיים לא צלח.

עוד קודם לכן, דווח על מקרה מוות ראשון מהנגיף. אריה אבן, ניצול שואה הובהל לבית החולים הדסה שבירושלים כאשר הוא במצב קשה, אולם מאמצי בית החולים לא נשאו פרי. אבן נפטר כשהוא בן 84. לאחר הפרסום במוצ"ש על פטירתו של אבן, דווח על שני מקי מוות נוספים, של מלכה קבע, נפטרת מס' 2, וחולה נוסף מס' 3, שהיה בן 87 במותו בבית החולים הדסה. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן