אותרה גופת המחבל מפיגוע הירי בבנימין

כוחות צה"ל אתרו את גופתו של המחבל שירה בחייל בצומת הפרסה בבנימין לפני כשבועיים. החייל עצמו נפצע באורח קל. אירוע ירי זה היה השלישי בגל טרור שהתרחש באותה יממה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/20 14:42 כב בשבט התשפ

אותרה גופת המחבל מפיגוע הירי בבנימין
הסריקות אחר המחבל, צילום: דובר צה"ל

גופת המחבל שביצע את פיגוע הירי בבנימין נמצאה, זאת לאחר חיפושים ממושכים. החייל בפיגוע נפצע באורח קל כזכור. דובר צה"ל מסר כי לוחמים איתרו גופה - החשודה כגופת המחבל שביצע את פיגוע הירי לפני עשרה ימים בצומת הפרסה בכביש 463 בבנימין. עוד נמסר כי הגופה אותרה תחת צמחייה סבוכה בוואדי וסמוך לה זוהו כלי נשק מסוג M-16 ואקדח.

צפו בתיעוד:

נזכיר, כי אירוע הירי בבנימין התרחש ביום של גל פיגועים שרדפו אחד את השני. תחילה היה פיגוע הדריסה סמוך למתחם התחנה בירושלים, בו נפצעו 12 חיילי גולני לאחר שנהג הגיח מאחוריהם, דרס אותם והצליח להימלט מהזירה. שעות ספורות לאחר מכן, שוטר נפצע באורח קל לאחר שנורה על ידי מחבל סמוך לשער האריות בעיר העתיקה שבירושלים. המחבל חוסל במקום. 

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ, מסר בתגובה: "מסתבר שלוחמי גדוד נחשון שהופתעו מירי המחבל לפני כשבועיים בצומת הפרסה השיבו באש מדויקת וחיסלו את המחבל שארב להם. נמשיך לבנות ולהיבנות בחבלי ארצנו המובטחת בתקווה להחלת הריבונות בזמן הקרוב.  כולנו מודים לחיילים שלנו  על העבודה הקשה והיומיומית שלכם עבורנו ועבור מדינת ישראל. תודה".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן