נפתלי בנט נכנס לבידוד עצמי אחרי ששהה ליד חולה קורונה

יו"ר ימינה שהה לפני שבוע על יד עיתונאי שנדבק בקורונה: "ביטלתי את מסע הפרנסה שתכננתי להיום, אין ולא היו לי שום תסמינים". עוד ייכנסו לבידוד עקב החשיפה לעיתונאי הם מגישי החדשות בערוץ 13 תמר איש שלום ואודי סגל

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/20 14:27 טז באב התשפ

נפתלי בנט נכנס לבידוד עצמי אחרי ששהה ליד חולה קורונה
נפתלי בנט, צילום: צילום מסך

יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, ייכנס לבידוד לאחר שנחשף לחולה קורונה לפני שבוע וחצי, הבידוד יתקיים עד ליום ראשון. החולה הוא עיתונאי בכיר בערוץ 13, שבעקבות הגילוי כי נדבק בקורונה שותפיו לערוץ יאלצו להיכנס לבידוד גם כן. מי שיכנס הם מגישי המהדורה הראשית של ערוץ 13, תמר איש שלום ואודי סגל, בנוסף אליהם ייכנס גם הפרשן הצבאי של הערוץ, אלון בן דוד. גם מנכ"ל החדשות בערוץ ישראל טוויטו ישלח לבידוד עד ליום שני.

תמר איש שלום

תמר איש שלום. נכנסת לבידודצילום: חדשות 13

על אף שאין לבנט תסמינים, בחר חבר הכנסת להכניס עצמו לבידוד עד ליום ראשון ובכך ביטל את המשך הסיורים שלו בין בתי העסק בארץ. בחשבון הטוויטר שלו כתב: "הבוקר נודע לי שלפני שבוע וחצי שהיתי מספר דקות ליד נשא קורונה, על כן ביטלתי את מסע הפרנסה שתכננתי להיום, והכנסתי את עצמי לבידוד ביתי עד יום ראשון הקרוב. אין ולא היו לי שום תסמינים. שבת שלום לכולם".  

בנט הוסיף להבהיר בציוץ נוסף: "למיטב הערכתי לא נדבקתי, ולא קיבלתי סמס מאיכון השב״כ או כל הודעה רשמית. אך ליתר ביטחון הכנסתי עצמי לבידוד עד ראשון הקרוב. הכל בסדר גמור וממשיך לעבוד כרגיל".  מחדשות 13 נמסר: "החברה פועלת לפי ההנחיות וכל מי שקיבל הודעה ממשרד הבריאות או ישב בקרבתו במרחק של עד שני מטר, ע"פ בדיקה פנימית שנעשתה אצלנו, ייכנס לבידוד".