ח"כ מיקי זוהר ניצח בבחירות לראשות הליכוד העולמי בישראל

כצפוי, יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר, ניצח הערב בבחירות במרכז הליכוד בישראל. בשבוע הבא יערכו הבחירות בסניפי הליכוד העולמי מחוץ לישראל, שם לא בטוח כי לזוהר יש רוב

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 12/07/20 21:28 כ בתמוז התשפ

ח"כ מיקי זוהר ניצח בבחירות לראשות הליכוד העולמי בישראל
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חברי מרכז הליכוד בישראל הכריעו: יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר ניצח בבחירות לליכוד העולמי בישראל. בשבוע הבא יערכו הבחירות בסניפי הליכוד העולמי מחוץ לישראל, שם לא בטוח כי לזוהר יש רוב. בוועידת הליכוד העולמי לסניף הישראלי של הליכוד משקל של 40% בבחירת היו"ר והמוסדות. שאר 60% הם קולותיהם של נציגי הליכוד מ-41 מדינות בחו"ל.

בתום ספירת הקולות ב-32 הקלפיות ברחבי הארץ נרשם הערב (א') ניצחון למיקי זוהר, שגרף 1,025 קולות מתוך 2,965 הבוחרים שהגיעו להצביע. למקום השני הגיע יעקב חגואל עם 909 קולות, במקום השלישי הגיעה רשימתו של חיים כץ עם 635 קולות ואיתן כהן עם 158 קולות. שאר הרשימות לא עברו את אחוז החסימה.

ח"כ מיקי זוהר אמר הערב: "ברוך ה׳. אני מבקש להודות לחברי המרכז על האמון המדהים שקיבלתי, זו תוצאה מדהימה וחסרת תקדים, בעזרת ה' אפעל במוסדות הלאומיים במלוא העוצמה למען ארץ ישראל עם ישראל ותורת ישראל".

היו"ר המכהן ומי שהפסיד לזוהר, יעקב חגואל, אמר הערב: "אני מודה לתומכים הרבים שהצביעו לי כאן בבית, בישראל. אני מאמין שיחד עם תמיכת נציגי הליכוד העולמי בעולם, נמשיך לעשות למען עם ישראל וארץ ישראל, להגשמת הרעיון הציוני. אחוזי ההצבעה הגבוהים שראינו היום בבחירות הם מפגן מרשים של דמוקרטיה בתנועה הפוליטית הגדולה בישראל ואני רואה בתוצאות הבעת אמון בעשייה שלנו, הן בליכוד העולמי והן במוסדות הלאומיים".

;

(ראיון עם ח"כ מיקי זוהר)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן