ראש עיריית יהוד נדבקה בקורונה: 11 ראשי ערים נוספות נכנסו לבידוד

בכנס בו השתתפו נשים העומדות בראשות של ערים ורשויות, נמצאה גם ראש עיריית יהוד יעלה מקליס שנמצאה חיובית לנגיף קורונה. לאחר ההודעה נשלחו ראשי הערים בנוסף לאנשי הצוות שלהן לבידוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/07/20 16:53 יג בתמוז התשפ

ראש עיריית יהוד נדבקה בקורונה: 11 ראשי ערים נוספות נכנסו לבידוד
יעלה מקליס, צילום: Yossi Zeliger/Flash90

אירוע שהיה אמור להיות לסמל לעוצמה נשית, הפך לאירוע של תקלה בריאותית.  פורום ה-14 מארח מידי שנה את הנשים העומדות בראשות ערים ומועצות לכנס משותף. ב-23 ביוני התקיים האירוע בנתניה תחת חסותה של ראש העיר המקומית מרים פיירברג. בין הנוכחות בכנס הייתה גם ראש עיריית יהוד, יעלה מקליס, שהבוקר (א') נודע כי חלתה בקורונה.

בעקבות הידבקותה של מקליס בנגיף, הודיע משרד הבריאות ל-11 ראשי הערים והמועצות שנכחו באירוע כי עליהן להיכנס לבידוד. הבידוד תקף גם לאנשי הצוות שנכחו באירוע ויארך יומיים בלבד, עד ה-7 ליולי, אז יחלפו 14 הימים מאז המפגש. בזמן המפגש פרסמה פיירברג בפייסבוק: "14 נשים בלבד מכהנות בראש עיריות ומועצות במדינת ישראל. אני שמחה על כך, אך זה מספר קטן מידי. אירחתי את חברותי היום בנתניה כדי להעביר מסר לכולן, אתן יכולות".

https://www.facebook.com/MiriamFierberg/posts/1869701256499796

ראשי הערים שנכחו במפגש: ראש עיריית יהוד - יעלה מקליס, ראש עיריית נתניה - מרים פיירברג-איכר, ראש עיריית כפר יונה שושי כחלון-כידור, ראש עיריית פרדס חנה-כרכור - הגר פרי-יגור, ראש עיריית אור יהודה - ליאת שוחט, , ראש מועצת קדימה-צורן - קרן גרין, ראש מועצת דרום השרון - אושרת גני גונן, וראש מועצת גני תקווה - ליזי דלריצ'ה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן