לקראת ההלוויה: שיבושי תנועה צפויים בבירה

צירים מרכזיים בירושלים ייסגרו לקראת הלווייתו של הרב שלמה אוירבך, והמשטרה נערכת בכוחו מתוגברים לשמירה על הסדר. עומסים צפויים גם בכביש 1 ובכביש 443

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/18 08:50 י באדר התשעח

לקראת ההלוויה: שיבושי תנועה צפויים בבירה
נפרדים מהרב אוירבך, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

משטרת ישראל נערכת בכוחות מתוגברים בצירים המובילים בירושלים לקראת הלווייתו של הרב שלמה אוירבך, אליה צפויים להגיע אלפי אנשים. על פי תיאום מוקדם שנערך עם המארגנים ההספדים צפויים להתקיים מהשעה 11:00 ועד השעה 12:30, ולאחר מכן יצא מסע ההלוויה משכונת שערי חסד לכיוון הר המנוחות.
 
בשל ההלוויה צפויים עומסים ושיבושי תנועה בכבישים 1, 443 ובצירי התנועה בירושלים. ציבור הנהגים מתבקש להימנע ככל שניתן מלהגיע לאזור ולנסוע בדרכים חלופיות. כמו כן, לא תתאפשר הגעה של כלי רכב פרטיים להלוויה, והציבור מתבקש לעשות שימוש בתחבורה ציבורית.

מסע הלוויה יעבור  דרך הרחובות הבאים בבירה: הגר"א, קק"ל, דיסקין, רופין, בן צבי, ויצמן וסחרוב עד הר המנוחות. בהתאם להתקדמות מסע הלוויה יסגרו הרחובות הללו והרחובות הסמוכים להם. הכניסה לעיר תתאפשר מכביש 9 - מנהרת הארזים, מהשעה 11:30 ועד סיום מסע הלוויה.

המשטרה תמשיך ותעדכן את הציבור באמצעי התקשורת באופן שוטף לגבי הסדרי תנועה ועומסים. כמו כן ניתן יהיה לקבל מידע נוסף שאינו חירום במוקד 110 של משטרת ישראל.

כדי לשמור על בטיחות המלווים מבקשת המשטרה להישמע לכללים הבאים: להישמע להוראות השוטרים והסדרנים, להימנע מלהגיע עם ילדים קטנים למתחם ההלוויה, להתרחק ממקומות מגודרים, אסור בשום מקרה לטפס/ להיתלות על רכב בתנועה כולל על רכבי חירום והצלה, אין לטפס על גדרות, מבנים, תמרורים ועמודי חשמל.

כמו כן, חל איסור מוחלט לעלות על גגות בניינים, יש להתרחק מהרכב המוביל את המנוח ולא להידחק לקרבתו וחל איסור מוחלט להטיס רחפנים.