ליברמן לפצועים: "נסגור את החשבון עם מניחי המטען"

בביקור בביה"ח סורוקה נפגש שר הביטחון עם החיילים שנפגעו בפיצוץ בגבול רצועת עזה, והביע את הערכתו פועלם לשמירה על השקט. "אנחנו גאים בכם ונעניק לכם את כל הסיוע והתמיכה", אמר

חדשות כיפה דויד ליבנה 20/02/18 17:10 ה באדר התשעח

ליברמן לפצועים: "נסגור את החשבון עם מניחי המטען"
ליברמן עם מ"פ הכוח, סרן נדב יפרח, צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון אביגדור ליברמן ביקר היום (ג') שלושה מפצועי פיצוץ המטען בגבול רצועת עזה בשבת, שעדיין מאושפזים בבית החולים סורוקה בבאר שבע. 

ליברמן הביע את הערכתו לפצועים ולחיילי צה"ל שעוסקים בהגנה על גבול הרצועה, ובכך מאפשרים שקט וביטחון לתושבי מדינת ישראל. "הגעתי אליכם היישר מביקור בעוטף עזה, שבו קיבלתי סקירות ביטחוניות על התקרית והשלכותיה. צה"ל יסגור את החשבון עם מניחי המטען ושולחיהם. אנחנו גאים בכם ונעניק לכם את כל הסיוע והתמיכה", אמר.

אל ביקורו של ליברמן התלווה ד"ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה. במהלך הביקור הציגו פרופ' מוטי קליין, מנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי, ופרופ' טובה ליפשיץ מנהלת מחלקת עיניים, בפני השר את מצב החיילים.

"המרכז הרפואי סורוקה מתורגל ומיומן בטיפול בפצועים מרצועת עזה. צוותי ביה"ח ימשיכו להעניק את הטיפול הרפואי הנדרש כדי להביא להחלמתם. מדובר לצערנו בפציעות קשות בקרב חלק מהחיילים", אמר ד"ר קדוש.

במהלך השבת נפצעו ארבעה חיילי צה"ל - שניים באורח קשה ושניים נוספים באורח בינוני וקל - כתוצאה מהפעלת מטען חבלה נגד כוח שפעל בדרום רצועת עזה. 

החיילים הגיעו לבדוק דגל חשוד שהונח על גדר המערכת, ואז אירע הפיצוץ שגרם לפציעתם. כוחות הצלה רבים הוזעקו למקום האירוע, והפצועים הוטסו במסוק צבאי לבית החולים סורוקה.

ליברמן עם פרופ

ליברמן עם פרופ' ליפשיץ וד"ר קודשצילום: רחל דוד, סורוקה