"ליבו של שילה נקלט בהצלחה, אני מרגיש שהוא עדיין חי"

אביו של סמ"ר שילה סימן טוב, שמת מפצעיו לאחר שנפגע בתאונת דרכים בכביש 6, סיפר לסגן השר בן דהן על ההחלטה לתרום את אבריו. "ידענו שזה רצונו לאחר שכל חייו תרם למען הזולת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/18 20:38 י באדר התשעח

"ליבו של שילה נקלט בהצלחה, אני מרגיש שהוא עדיין חי"
סגן השר בן דהן בניחום האבלים בצופים, צילום: דוברות סגן שר הביטחון

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן ביקר היום (א') באוהל האבלים של משפחת סימן טוב בישוב צופים. עוזי סימן טוב, אביו של סמ״ר שילה ז״ל שמת מפצעיו לאחר שנפגע בתאונת דרכים בכביש 6, סיפר לסגן השר על ההחלטה אותה קיבלו לתרום את אבריו. "ההחלטה נבעה מכך שידענו שזה רצונו לאחר שכל חייו תרם למען הזולת והתנדב במסגרות שונות של חסד ועזרה לזולת", אמר.

האב סיפר שמדריכה שהדריכה עם שילה ז"ל בבני עקיבא הגיעה לניחום ואמרה לו כי היה ביניהם ויכוח על תרומת איברים - היא טענה שאסור לתרום איברים ואילו שילה טען שמצווה לתרום.

סגן השר בן דהן ששימש כמנהל לשכתו של הרב מרדכי אליהו זצ"ל במשך שבע שנים, סיפר לעוזי סימנטוב כי הרב אליהו זצ"ל והרב שפירא זצ"ל כתבו את חוות הדעת ההלכתית שעליה מתבסס ההיתר לתרומת איברים. 

בהמשך סיפר אביו של שילה ז"ל כי התבשר היום כי הלב של בנו שהושתל בשבוע שעבר, נקלט בהצלחה ואמר "אני מרגיש שעל ידי מעשה זה שילה עדיין חי".

במהלך הניחום הציגו בני המשפחה לסגן השר תעודות הצטיינות רבות אותן קיבל שילה ז״ל במהלך השירות הצבאי, אותן בחר להצניע בשקט ובענווה. בן דהן ניחם את בני המשפחה ואמר כי הוא נפעם מדמותו של שילה ז״ל ומאצילות בני המשפחה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן