"להתחיל לפחד": לוי-אבקסיס הקימה מפלגה חדשה

חברת הכנסת שפרשה מישראל ביתנו הודיעה על הקמת תנועה שתתמודד ש"תהווה אלטרנטיבה אמיתית לקשרי הון-שלטון". היא הבטיחה לייצג את הציבור "ללא משוא פנים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/18 14:19 יט באדר התשעח

"להתחיל לפחד": לוי-אבקסיס הקימה מפלגה חדשה
הקימה מפלגה חדשה. לוי-אבקסיס, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

ח"כ אורלי לוי-אבקסיס, שמתנהלת כסיעת יחיד בכנסת מאז פרישתה מישראל ביתנו, הודיעה היום (ג') על הקמת מפלגה חדשה בראשותה שתתמודד בבחירות הבאות לכנסת. 

במהלך נאומה בכנס שדרות שמתקיים במכללת ספיר אמרה לוי-אבקסיס: "מחר העוזרות שלי עוזבות את המשרד והולכות להגיש את קלסר המייסדים של המפלגה החדשה בראשותי לרשם האוכלוסין. אני ממליצה לראשי המפלגות לא לפחד מבחירות - ולהתחיל לפחד מהמפלגה החדשה שתבוא ותהווה אלטרנטיבה אמיתית לקשרי הון-שלטון, והגיע הזמן שנשים תעשינה את זה כי אנחנו טובות בזה".

לדבריה, "כשאני באה אחרי תשע שנים שבהן אני מקבלת אולי את כל האותות שיש לגבי עבודה פרלמנטרית, אני חושבת שעל זה אין חולק, ומודיעה פעם אחר פעם מפי בלשוני - שאני מקימה מפלגה ואני אעמוד בראשה. העיתונאים עדיין ספקנים. פעם אחר פעם שואלים אותי עם מי אני מתחברת. מה לא ברור? אני מקימה מפלגה, אני אעמוד בראש, אני אייצג את הציבור ללא משוא פנים".

עוד היא הוסיפה כי "לא ייתכן שמזכירים את הפריפריה הגאוגרפית או בכנס שדרות או במסע בחירות. הנושאים האלו חייבים להיות במרכזה של תנועה חדשה שלא תהפוך להיות קיטוב לימין ולשמאל, ושלא תיקח את העדות השונות ותקטב אותן, כמו שעושים לא מעט פוליטיקאים".