"להימנע מפרובוקציות, לא לשחק לידי המפגינים"

גבאי בית הכנסת של היועמ"ש מנדלבליט מתכוננים למוצאי השבת הקרובה: במכתב לחברי הקהילה ביקשו "להימנע מלקיים כל שיח עם המפגינים" שעשויים להגיע למקום, דבר שעלול "לסייע להם בהשגת מטרתם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/18 11:53 ט בשבט התשעח

"להימנע מפרובוקציות, לא לשחק לידי המפגינים"
אביחי מנדלבליט, צילום: פלאש 90

"אנו מבקשים מחברי הקהילה להימנע מלקיים שיח עם המפגינים ולא להיקלע לפרובוקציות השונות", כך נכתב בדואר אלקטרוני שנשלח היום (ה') למתפללי בית הכנסת בפתח תקווה שבו מתפלל היועמ"ש אביחי מנדלבליט, מחשש שהתמונות ממוצאי השבת שעברה יחזרו על עצמן שוב.

כתב מקור ראשון, אריאל שנבל, פרסם בחשבון הטוויטר שלו צילום של המכתב, שבו נאמר: "לאור האירועים שהתרחשו מחוץ לבית הכנסת בשבת האחרונה והדיון התקשורתי שנוצר בעניינם, ייתכן כי גם בשבת הקרובה תיערך הפגנה מחוץ לבית הכנסת, אשר סביר שבמסגרתה ייעשו מעשים או ייאמרו דברים שאינם הולמים ואשר אינם לרוחנו.

"על אף זאת, אנחנו מבקשים מחברי הקהילה וציבור המתפללים להימנע מלקיים כל שיח עם המפגינים ולא להיקלע לפרובוקציות השונות", כתבו הגבאים.

בסיום המכתב הודגש כי "כל אמירה שתיאמר מטעם מי מחברי הקהילה או מהמתפללים תתפרש כאמירה שנאמרה בשם הקהילה ובית הכנסת, וכן עלולה לשחק לידי המפגינים ולסייע להם להשיג את מטרתם". את המכתב סיימו בציטוט הפסוק מספר תהילים "יהי שלום בחילך שלווה בארמנותייך".  

https://twitter.com/ariel_schnabel/status/956457139895259137 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן