לבקשת משפחת גולדין: עוכבה החזרת גופה לעזה

בג"ץ הוציא צו שמונע את החזרת גופתו של הפלסטיני שנהרג בתקרית עם חיל הים בשבוע שעבר. "יותר משמדובר בצו משפטי - זהו צו מוסרי הקורא לממשלה להפסיק לתת פרסים ומתנות לחמאס", אמרה משפחת גולדין

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/03/18 12:05 כא באדר התשעח

לבקשת משפחת גולדין: עוכבה החזרת גופה לעזה
לאה ושמחה גולדין בבית המשפט, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

שופט בית המשפט העליון, ניל הנדל, הוציא הבוקר (ה') צו המורה למדינה שלא להחזיר את גופתו של העזתי, איסמעיל אבו ריאלה שנהרג בתקרית עם חיל הים בשבוע שעבר מול חופי עזה. הצו יהיה בתוקף עד לדיון משפטי שייערך בבג״ץ ביום שלישי הבא.

משפחתו של קצין צה״ל, סגן הדר גולדין אשר מוחזק בידי חמאס בעזה, השיבה אתמול לבקשת המדינה לשחרר את גופתו של אבו ריאלה, כשדרשה מהמדינה שתבטיח כי ההלוויה בעזה לא תהפוך ל"פסטיבל תודעתי של חמאס".

ממשפחת גולדין נמסר: ״יותר מאשר שמדובר בצו משפטי זהו צו מוסרי לממשלת ישראל הקורא לה להפסיק לתת פרסים ומתנות לחמאס בזמן שהוא מחזיק בידיו בחיילים ואזרחים באופן פיראטי ובניגוד לדין הבינלאומי. 

"עלינו, כמדינה, לשנות את המשוואה אחת ולתמיד - החזקת חטופים אינה יכולה להיות נכס, אלא היא נטל שבגינו יש לגבות מחירים מהאויב״.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן