לא רואים ברכה מחילול השבת? מיזם התחבורה הציבורית 'שבוס' בסכנת סגירה

המיזם, שמפעיל קווי אוטובוס בשבתות ופועל כאגודה שיתופית, נקלע לקשיים כלכליים ופנה לחבריו בבקשה לעזרה. באגודה טוענים כי הם לא בסכנת סגירה וכי התורם המרכזי שהחליט להפסיק לתרום חזר בו

חדשות כיפה משה ויסטוך 05/09/17 09:23 יד באלול התשעז

לא רואים ברכה מחילול השבת? מיזם התחבורה הציבורית 'שבוס' בסכנת סגירה
בסכנת סגירה? מיזם שבוס, צילום: צילום מסך מיוטיוב

מיזם 'שבוס', שמפעיל קווי תחבורה ציבורית בשבת בעיקר באזור ירושלים, בסכנת סגירה. כך פורסם בתחילת השבוע באתר mynet ירושלים.

לפי הפרסום האגודה שלחה בימים האחרונים מייל למשתמתשים בשירות, בו נכתב כי הם צריכים את עזרת הציבור בהפעלת מערך התחבורה, "טרם הגענו לעצמאות כלכלית, צריכים את עזרתכם", נכתב בהודעהעל רקע העובדה שהתורם המרכזי למיזם סגר את ברז התרומות.

שבוס' הוא מיזם שיתופי שהוקם לפני ארבע שנים ובשנתיים האחרונות פועל כאגודה שיתופית, במטרה להפעיל קווי תחבורה ציבורית בשבת. תחילה המערך הופעל בירושלים ולאחרונה הוא התרחב גם למעלה אדומים, צור הדסה, חולן וראש העין.

באגודה אישרו שהם נמצאים בקשיים כלכליים, אך ניסו להרגיע ולומר שהמיזם לא נמצא בסכנת סגירה. יו"ר האגודה, חברת עיריית ירושלים לורה ורטון ממרץ, אף הצהירה כי התורם חזר בו והחליט להמשיך לתרום.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן