כץ: רק ארדואן צופה בסרט שחמאס ניסה לביים

במהלך כנס של קרן קהילות בשילה אמר שר התחבורה כי אף אחד לא מאמין לטענות על מחאה עממית בגדר הגבול עם עזה. "חמאס שולח פעילים לבצע פיגועים, האחריות שלנו היא לוודאי שאזרחי הדרום ימשיכו ליהנות מהחג"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/18 19:51 יט בניסן התשעח

כץ: רק ארדואן צופה בסרט שחמאס ניסה לביים
השר ישראל כץ בתל שילה, צילום: דוברות בנימין

"חמאס ניסה לביים סרט של מחאה עממית, מסתבר שלסרט הזה אין צופים חוץ מארודאן, איש האחים המוסלמים ושותף של החמאס ואיראן, תומכת הטרור הגדולה בעולם. אף אחד בעולם לא מאמין לטענות האלו", כך אמר היום (ד') שר התחבורה ישראל כץ במהלך כנס של קרן קהילות בתל שילה.

"חמאס שולח פעילים לבצע פיגועים על הגדר, האחריות שלנו היא לוודאי שאזרחי הדרום ימשיכו ליהנות מהחג, ומהשגרה. וכך נעשה", הוסיף כץ.

לכנס הגיעו יותר מ-4,000 אנשים מ-70 גרעינים תורניים מכל רחבי הארץ כמו גם שרים, חברי כנסת וראשי ערים.

עוד אמר כץ כי "תל שילה - מקום המשכן, חג הפסח ויציאת מצריים הם חלק מרצף ההיסטוריה היהודית בת ה-4,000 השנה בארץ ישראל. ההגדה של פסח אותה קראו בערב חג הפסח כל עם ישראל היא התשובה הברורה והניצחת לצעדת החמאס בעזה ולתביעה הפלסטינית השקרית לזכויות היסטוריות ולזכות שיבה למדינת ישראל".

יו"ר המועצה האזורית מטה בנימין דיבר על כוחה של האחדות ועל ההתרגשות הגדולה של תושבי בנימין לארח את כולם בשילה, מקום בו שכן המשכן. "כוחנו באחדותנו וברצון של כולנו כאן להיות שליחים נאמנים למען עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל", אמר.

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת דיבר על הקשר ההיסטורי שבין שילה לירושלים ועל חשיבותו גם היום וגם בעתיד. "הגרעינים התורניים בדומה לישובי בנימין והשומרון בונים קהילות, כוחה העצום של הקהילה הוא זה שבונה היום  את החוסן של תושבי מדינת ישראל", אמר.

כנס קרן קהילות בתל שילה

כנס קרן קהילות בתל שילהצילום: דוברות בנימין