כץ לטראמפ: אשר לפולארד לעלות לישראל

לקראת העברת השגרירות האמריקנית לירושלים, קרא שר התחבורה לנשיא ארה"ב "להפוך את החגיגה לשמחה עוד יותר גדולה" ולאפשר למרגל לשעבר להגיע לארץ. על איראן: "מדברים כמו עשירים, אבל הכיסים ריקים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/04/18 17:25 יד באייר התשעח

כץ לטראמפ: אשר לפולארד לעלות לישראל
פולארד ורעייתו , צילום: הועד לשחרור פולארד

שר בתחבורה והמודיעין והתחבורה, ישראל כץ, קרא היום (א') לנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, לאפשר למרגל לשעבר, ג'ונתן פולארד, לעלות לישראל, זאת למרות שטרם הוסרו ממנו ההגבלות שהוטלו עליו עם שחרורו מהכלא לאחר 30 שנה. 

במהלך וועידת הדיפלומטים השביעית של "הג'רוזלם פוסט" התייחס כץ להעברת השגרירות האמריקנית לירושלים, ואמר: "בזכות החלטתו האמיצה והצודקת של הנשיא טראמפ, בימים הקרובים נחגוג את העברת השגרירות לירושלים. כדי להפוך את החגיגה לשמחה עוד יותר גדולה, אני פונה לידידנו הנשיא דונאלד טראמפ לאפשר לג׳ונתן פולארד לעלות לישראל ולחגוג יחד עמנו בירושלים". 

כץ התייחס גם להסכם הגרעין עם איראן, ואמר כי יש לתקנו או לבטלו. "לקראת ה-12 במאי, כשהנשיא טראמפ יכריע האם להמשיך בהסכם עם איראן, ממשלת ישראל מאוד ברורה באמירה שלה שההסכם צולע וצריך להיות מתוקן או מובטל", אמר.

לדבריו, "הקהילה הבינלאומית צריכה לעמוד מאחורי הנשיא טראמפ במאמץ למנוע מאיראן נשק גרעיני. הקואליציה שהצליחה לנצח את דאעש צריכה להתייצב מול איראן. איראן אולי יכולה להתנהג היום כמו אימפריה, אך היא לא. כמו שאומרים בפרסית, 'פוז'ה אולי, ג'יבה חולי' - הם מדברים כאילו הם עשירים, אבל הכיסים שלהם ריקים".

ישראל כ"ץ

ישראל כ"ץצילום: מרים אלסטר/פלאש 90