ח"כ שקד נלחמת בחרם של האו"ם נגד העסקים הקטנים

שרת המשפטים לשעבר, ביוזמה לקידום העסקים הקטנים, שנכנסו לרשימה השחורה של האו"ם: "הם מחרימים? אנחנו מחזקים!בואו נראה כולנו יחד לבעלי העסקים ביהודה ושומרון שאנחנו איתם. אוהבים אותם, מחזקים אותם, ולא נותנים להם ליפול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/02/20 21:03 כא בשבט התשפ

ח"כ שקד נלחמת בחרם של האו"ם נגד העסקים הקטנים
יו"ר ימינה איילת שקד, צילום: כיפה

ברביעי האחרון מועצת זכויות האדם של האו"ם קיבלה החלטה להחרים 112 חברות, עסקים וגופים ישראלים ובינלאומיים הפועלים ביהודה ושומרון, או שעובדים עם עסקים, חברות או גופים - פרטיים או ממשלתיים - ביהודה ושומרון. שרת המשפטים לשעבר ח"כ איילת שקד החליטה לצאת ביוזמה למען אותם העסקים שסומנו על ידי האו"ם.

https://www.facebook.com/237683826350051/posts/2666663500118726/

בפוסט שהעלתה בפייסבוק, שקד קראה לקוראים לתייג עסקים מומלצים ביהודה ושומרון. שקד כתבה: "כולנו שמענו על הרשימה השחורה, שפרסם האו"ם נגד עסקים ביהודה ושומרון. אני בטוחה שכולכם מבינים שיש תשובה אחת והיא ריבונות, ואני משוכנעת שאתם מבינים שרק מפלגת ימינה תילחם על זה. אבל מה אפשר לעשות בינתיים?אז זה מאוד פשוט- הם ימשיכו להחרים? אנחנו נמשיך לחזק!".

עוד כתבה: "בואו נראה כולנו יחד לבעלי העסקים ביהודה ושומרון שאנחנו איתם. אוהבים אותם, מחזקים אותם, ולא נותנים להם ליפול. אז מה עושים? מתייגים! תייגו כאן בעלי עסקים מומלצים כדי לפנק את כולנו ולסייע להם".

לאחר מכן בחרה שקד לפרסם שני מקומות: "אני אתחיל בשני מקומות ששמעתי עליהם המלצות נהדרות:
הבית של רות- צימר, אירועים וסדנאות בגוש עציון. צימר מפנק ברמה מדהימה, שלצידו גם בית מלאכה לעץ. ו Nehara Bamidbar צימר נהרה במדבר, עם נוף משגע שרק המדבר יכול לספק. קדימה, שתפו ותייגו כאן עסקים מומלצים לתשובה ציונית הולמת!"

צילום: צימר נהרה במדבר

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן