כיצד הגיב בצלאל סמוטריץ' לתקיפת יריב אופנהיימר?

איש השמאל הותקף בעת שרכב על אופניו וחבר הבית היהודי התייצב לימינו: "יריב כשמו הוא יריב פוליטי ואידאולוגי אבל אח ואהוב". כיצד התייחסו למקרה חבריו בערוץ 20?

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/18 09:07 א באייר התשעח

כיצד הגיב בצלאל סמוטריץ' לתקיפת יריב אופנהיימר?
הותקף וקיבל גיבוי מימין. אפנהיימר, צילום: פלאש 90. יואב ארי דודקביץ

מזכ"ל שלום עכשיו לשעבר, יריב אופנהיימר, הותקף אמש (ראשון) במהלך רכיבה על אופניים בתל אביב וזכה לגיבוי מצד לא מעט מיריביו הפוליטיים.

"אלימות היא אלימות", צייץ אופנהיימר בטוויטר וסיפר כי הוא "עדיין בהלם מההתקפה הפיזית שספגתי בעת שרכבתי על אופניים הערב".

לדבריו, "חפץ פגע ברגלי בחוזקה וביצה שנזרקה לעברי פגעה ברצפה. זאת לא דאחקה ולא בדיחה. זאת אלימות מכוערת".

הביצה שנזרקה על מזכ"ל שלום עכשיו לשעבר

הביצה שנזרקה על מזכ"ל שלום עכשיו לשעברצילום: ציולם מחשבון הטוויטר של אופנהיימר

כשאחד מהמגיבים אמר בציניות: "מאוד שקטים החברים שלך בערוץ 20", ענה לו איש השמאל שמרבה להתארח בתכנית הפטריוטים: "התקשרו וגינו. גם כאן, ומייד". מסכת גינויי המקרה לא נעצרה כאן, לאחר שח"כ בצלאל סמוטריץ' התייחס לנושא בציוץ משלו.

"אלימות מכל סוג היא פסולה וחייבת להיות מחוץ לתחום", כתב חבר האיחוד הלאומי-הבית היהודי ופנה באופן אישי ליריבו האידאולוגי, "יריב כשמו הוא יריב פוליטי ואידיאולוגי אבל אח ואהוב והאלימות שהופעלה נגדו אתמול בערב היא חמורה ולא לגיטימית. נמשיך לחלוק ולהתווכח בכבוד ומתוך אחוות אחים לעם אחד מאוחד ומיוחד". מי שגם בחר לגנות את המקרה מנהל מערך המדיה של ראש הממשלה, יונתן אוריך, שכתב בטוויטר: "בושה וחרפה. ראוי לכל גינוי"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן