כיפופי ידיים בין יועצי התקשורת של גנץ ולפיד: "הקמפיין עבד מצוין עד שהגעתם"

בישיבת מטה שנערכה לאחרונה במפלגת כחול לבן נשמעו חילוקי דעות בין ראשי המטות של שתי המפלגות שהתאחדו לא מזמן. במפלגתו של לפיד מאשימים את כי: "הקמפיין לא חד ואינו אפקטיבי". בכחול לבן נמסר: "יש יחסים מעולים ועבודת צוות בין המנהיגים ובין היועצים

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/03/19 21:57 ג באדר ב'

כיפופי ידיים בין יועצי התקשורת של גנץ ולפיד: "הקמפיין עבד מצוין עד שהגעתם"
מתחילים לשמוע חריקות. ראשי מפלגת כחול לבן, צילום: ללא

בעקבות הדאגה מתוצאות הסקרים בימים האחרונים, המנבאים נסיגה בכוחה של המפלגת כחול לבן, החלו להישמע חריקות והשמצות בין ראשי מטות הקמפיין של מפלגת חוסן לישראל ומפלגת יש עתיד שהתאחדו לפני שלושה שבועות לרשימה משותפת, כך פורסם בחדשות 13.

באחת הישיבות שהתנהלו לאחרונה במפלגה אמרו אנשי יש עתיד לאנשי גנץ שקמפיין הבחירות "לא חד ואינו אפקטיבי". בתגובה לכך, אמרו אנשי גנץ לאנשי יש עתיד כי "הקמפיין עבד מצוין עד שהגעתם". המפלגה המאוחדת הכחישו את הידיעות על כיפופי הידיים בתוך המפלגה: "יש יחסים מעולים ועבודת צוות בין המנהיגים ובין היועצים וניתן לראות את התוצאות בשטח -תוך זמן קצר הפכה כחול לבן למפלגה הגדולה ביותר". 

חילוקי הדעות לא נשמעים רק על קמפיין הבחירות, אלא גם על מצעה של המפלגה שהורכבה מבליל של אנשי שמאל וימין. בעוד יאיר לפיד ועופר שלח קבעו בראיונות כי הם בעד רעיון שתי המדינות ונסיגה משטחי יו"ש, ראשי מפלגת תל"ם, בוגי יעלון ויועז הנדל פסקו כי: "אין שתי מדינות. אין שום אפשרות היום לייצר הסכם שלום".