ישי על דרעי: "הוא שיקר את הרב עובדיה יוסף. יש הרבה דוגמאות"

יו"ר ש"ס לשעבר ניסה להסביר מדוע השר דרעי תקף את יוזמת נתניהו להורדת אחוז החסימה ורמז כי הההתנגדות מכוונת אליו, "עוצמת השנאה עברה כל גבול. לא אכפת לו שהערבים יתחזקו והכנסת תהיה יותר שמאל"

חדשות כיפה משה ויסטוך 23/10/17 12:28 ג בחשון התשעח

ישי על דרעי: "הוא שיקר את הרב עובדיה יוסף. יש הרבה דוגמאות"
דרעי וישי בימים שבו שיתפו פעולה, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

הידיעה לפיה ראש הממשלה בנימין נתניהו מתכוון לפעול להורדת אחוז החסימה הצליחה להעמיד על הרגליים האחוריות את יו"ר ש"ס אריה דרעי. יריבו יו"ר מפלגת יחד, אלי ישי, בטוח שעיקר התנגדותו מכוונת אליו והאשים אותו כי פעמים רבות הוא שיקר למנהיג הרוחני המנוח של המפלגה, הרב עובדיה יוסף.

"אני מכיר אותו טוב", אמר ישי בראיון לתכניתו של שרון גל בגלי ישראל, "הרבה דברים לא חדשים לי אבל עוצמת השנאה עברה כל גבול". לדבריו, "בזמן שהוא צריך לדאוג לעם ישראל או למפלגות הערביות ולא לאחד את הערבים ולחזק אותם יותר אז כנראה גם זה בדרך לא מפריע לו. לא אכפת לו שהערבים יתחזקו והכנסת תהיה יותר שמאל".

דרעי אמר כי הוא משוכנע שמפלגתו תצלח את אחוז החסימה, ולא משנה מה יוחלט לבסוף, ומי שצריכה לחשוש מכך זו מפלגת ש"ס. הרב עובדיה יוסף נפטר לפני ארבע שנים ועל השאלה אם דרעי שיקר בעבר את הרב, השיב ישי: "לא פעם. על אוסלו, בכניסה לקואלציה כן או לא, שהוא רצה להיכנס פעם ואז הוא התאגד ושיקר את הרב שהערבים לא רוצים. ויש הרבה דוגמאות".

"גם לרב עמאר הוא עשה דברים דומים. כוחי ועוצם ידי זו הבעיה האמיתית שבגללה עזבתי", הוא סיפר והסכים לכך שדרעי מתנהל כדיקטטור במפלגתו, "כן, זו המציאות. זה עצוב זה קשה, אבל כן זו המציאות."

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן