ח"כ חזן מצטרף למחאה: "על אף מצבי הבריאותי אשבות רעב"

חבר הליכוד המתגורר באריאל אמר כי הוא מזועזע מכך שנבחרי ציבור נאלצים לשבות רעב "כדי להשיג ביטחון לתושבי יו"ש". יוסי דגן: "אנחנו עוד מעט שבועיים כאן על המדרכה הזו, ומלבד הצהרות לתקשורת והבטחות על הקרח אין התקדמות"

חדשות כיפה משה ויסטוך 05/11/17 20:02 טז בחשון התשעח

ח"כ חזן מצטרף למחאה: "על אף מצבי הבריאותי אשבות רעב"
ראשיהרשויות והמשפחות השכולות במאהל המחאה, צילום: מירי צחי

שובת רעב נוסף מתכוון להצטרף לראשי הרשויות מיו"ש והמשפחות השכולות. ח"כ אורן חזן הודיע הערב (א') כי החל ממחר הוא יצטרף למחאה. 

המחאה נגד חוסר ההשקעה בתשתיות באיו"ש, לרבות הכבישים העוקפים, החלה לפני כשבועיים ואמש החליטו המשפחות השכולות להתחיל בשביתת רעב עד שראש הממשלה יעביר את הכספים שהבטיח או לפחות יצביע על מקור התקציב.

הבוקר הצטרפו ראשי הרשויות לשביתת הרעב וח"כ חזן כאמור הצטרף הערב ואמר: "אדוני ראש הממשלה, אמנם איני מצוי בקו הבריאות לאור כך שרק בחודשיים האחרונים נאלצתי לעבור שני ניתוחים, אך לנוכח מאבקם הצודק של המשפחות השכולות וראשי הרשויות ביו"ש - החל ממחר אצטרף לשביתת הרעב עד אשר תתקבלנה דרישותיהם".

עוד הוא אמר: ''מזעזע אותי לראות משפחות שכולות יושבות כאן בקור ושובתות רעב כדי להשיג ביטחון לתושבי יו"ש, דבר שהוא באחריותי ובאחריותך, אדוני ראש הממשלה. כתושב אריאל כל חיי, אני חש שאיני יכול להסתפק בכלי המאבק העומדים לרשותי כחבר כנסת בקואליציה אלא עליי לתת דוגמה אישית שתמחיש כי מדובר כאן בדיני נפשות".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "עצוב שהגענו למצב שבו חברי כנסת, ראשי רשויות ומשפחות שכולות צריכים לשבות רעב מול בית ראש הממשלה כדי לקבל סוף כל סוף מקור תקציבי להבטחות בנות שנים לדברים אלמנטריים הנוגעים לחיי אדם'. אנחנו עוד מעט שבועיים כאן על המדרכה הזו, ומלבד הצהרות לתקשורת והבטחות על הקרח אין התקדמות".