ח"כים חוגגים את סיום המאבק של ראשי יו"ש למען כבישים עוקפים

שרים וח"כים הגיעו לאירוע סיום המאבק להקמת כבישים עוקפים בישובים. השר אלקין: " זו לא זכותי, זו חובתי להתייצב שם", ח"כ ביטן: "לפעמים צריך דחיפה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/11/17 20:51 כד בחשון התשעח

ח"כים חוגגים את סיום המאבק של ראשי יו"ש למען כבישים עוקפים
ההודעה על סיום המאבק וההסכם החתום, צילום: רועי חדי

אתמול, ח"כים, שרים, המשפחות השכולות ומנהיגי ההתיישבות חגגו את סיום המאבק באירוע  "נכון שאנחנו ממשלה לאומית אבל לפעמים צריך דחיפה", אמר יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן באירוע. "את הדחיפה הזאת נתתם למאבק הזה, בלי המשפחות השכולות זה לא היה מצליח. זה היה מאוד חשוב משום שכל אחד רוצה לקבל תקציב ולפעמים לחצים עוזרים. המאבק הזה היה חשוב מאוד". ביטן הוסיף פרשנות משלו מדוע נתניהו החליט להעביר את הכסף. "נכון שלא צריך ללחוץ על ראש ממשלה שהוא ימני וההתיישבות חשובה לו, אבל זה לא מזיק", טען. "אנחנו נעמוד מאחורי ההתחייבות הזאת ונדאג שהיא תקוים, במהירות ובמועדים שהבטיחו לעשות את זה וזה יהיה מאוד מהיר".

ח"כ דוד ביטן

ח"כ דוד ביטן צילום: תומר ניוברג פלאש 90

ח"כ אורן חזן, ששבת רעב במאהל, אמר: "לא לאכול זה לא קשה כשאתה מאמין במשהו, למען עם ישראל וארץ ישראל". דגן סיכם את הדברים: "חשוב לי לומר שאף אחד לא ניצח, כולם ניצחו יחד, ההתיישבות, ראש הממשלה ומדינת ישראל. אנחנו נעמוד על כך שהשומרון ייבנה".

השר חיים כץ הוסיף: "לא פשוט להפגין מול ראש ממשלה וזו כבר פעם שנייה. לא כולם אוהבים את זה".

השר זאב אלקין אמר: "לסייע זו הייתה החובה שלנו. אני חבר קבינט, אם אני לא אבוא לעצרת של תושבי יהודה ושומרון שדורשים מאיתנו את הדבר הכי בסיסי - ביטחון - ולא אתן דין וחשבון - אני לא אעשה את תפקידי. זו לא זכותי, זו חובתי להתייצב שם. לא התלבטתי לרגע. ללא המאבק שלכם זה לא היה קורה".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן