לגור מול החורש: חוויית מגורים כפרית ופסטורלית עם נוף עוצר נשימה

חברת אשדר מקבוצת אשטרום, מקימה את אחד מפרויקטי המגורים הגדולים בעיר שכולל תמהיל דירות של 4-5 חדרים דירות גן ופנטהאוזים. "הבחירה בחברת אשדר הייתה החלק הקל. בסוף כשקונים דירה מקבלן, מאוד חשוב להרגיש בטוחים, וזו התחושה שקיבלנו מאשדר"

חדשות כיפה תוכן שיווקי 24/11/20 15:12 ח בכסלו התשפא

לגור מול החורש: חוויית מגורים כפרית ופסטורלית עם נוף עוצר נשימה
הדמיית הפרוייקט, צילום: הדמיה

זיכרונות ילדות רחוקים: משחקי מחבואים בשטחים פתוחים, צ'יזבטים בעש- לילה ומרחבים גדולים ירוקים. בעידן של ציפוף בניה, מגדלים, ובעיקר המון בטון, זה נראה לנו כמו חלום רחוק... בחמשת השנים האחרונות מוקמת עיר חדשה בישראל: חריש. 5000 דירות חדשות שנבנו ואוכלסו בעיר שתכלול, בסופו של דבר, מעל 120,000 תושבים שיגורו אל מול חורש פתוח, אל מול יערות ועם הרבה ירוק בעיניים.

חברת אשדר מקבוצת אשטרום, מקימה את אחד מפרויקטי המגורים הגדולים בעיר, אשדר חריש בשכונת הפרחים. הפרויקט כולל 340 דירות ב- 11 בניינים בני 6-8 קומות. לאחרונה אכלסה החברה 232 דירות מתוכן וכעת פתחה את השלב האחרון של הפרויקט לשיווק, שכולל תמהיל דירות של 4-5 חדרים דירות גן ופנטהאוזים.

שרית ואיציק כהן (נשואים + 1), רכשו בפרויקט דירת 4 חדרים אליה נכנסו לפני כשנה. "לפני המעבר לחריש התגוררנו בנתניה", מספרת שרית. "הבנו שבאותו מחיר שבו אנחנו יכולים לשכור בית ישן בנתניה, נוכל לקנות דירה חדשה בחריש. קסם לנו מאוד הרעיון של עיר חדשה, שלא מעט חברים שלנו עברו אליה והיו מרוצים וסיפרו לנו על האווירה המשפחתית הנהדרת ותחושת הקהילתית שמספקת להם העיר, מה שהיווה עבורנו אלמנט קריטי בבחירת מקום המגורים. יש הרבה זוגות צעירים עם ילדים קטנים, בדיוק כמונו, והחוויה של לגור בחריש בינתיים טובה מאוד. על אף שמדובר בעיר חדשה לגמרי, לרבות התשתיות החדשות ועבודות הבניה, העיר פורחת ומשגשגת. בסופו של דבר חיפשנו מקום מגורים שגם יהיה קרוב לעבודה של שנינו וגם נוכל לקנות דירה חדשה בפרויקט חדש".

"הבחירה בחברת אשדר הייתה החלק הקל", מסבירה שרית. "זו חברה מוכרת, שמענו עליה רק דברים טובים וראינו פרויקטים שלה בקריית השרון ובאגמים בנתניה, ועל כן הלכנו איתה בלב שלם. בסוף כשקונים דירה מקבלן, מאוד חשוב להרגיש בטוחים, להרגיש שאפשר לסמוך על מי שבונה לך את הבית, וזו התחושה שקיבלנו מאשדר".

אשדר חריש ממוקם במיקום האטרקטיבי ביותר בשכונת הפרחים ונבנה על עתודת הקרקע האחרונה שבה, אל מול נוף פתוח לחורש טבעי ולכיוון מערב מישור החוף. בשכונת הפרחים תוכננו פארקים וגנים ציבוריים ומגוון רחב של מוסדות ציבור. השכונה, שסמוכה ליציאה לכביש 6, נבנית בחלקה הדרום-מזרחי של חריש, על גבעה שבחלקה המערבי נושקת לפארק העירוני המרכזי ובחלקה הדרומי משקיפה אל יער חריש ואל שמורת הטבע תל זאבים. הבניינים בפרויקט כוללים שתי מעליות בלובאים גדולים, מחסן וחניה לכל דירה. בצמוד לפרויקט מוקמים מרכז מסחרי, בית כנסת, גן שעשועים, פארק, מגרשי ספורט ומרכז נוער.

דירות 4 חדרים בפרויקט מוצעות למכירה במחיר של החל מ- 1.02 מיליון שקל, דירות 5 חדרים בהחל מ- 1.260 מיליון שקל, ודירות גן בנות 4 חדרים בהחל מ- 1.249 מיליון שקל. המחיר כולל מחסן, חניה, והוצאות שכר טרחת עו"ד. קבלן הביצוע של הפרויקט הוא חברת אשטרום, אחת מחברות הבניה הגדולות והטובות בישראל.

חברת אשדר מקבוצת אשטרום, בניהולו של ארנון פרידמן, הינה חברה יזמית בתחום המגורים מהמובילות בתחומה בישראל. לחברה אגרות חוב הנסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב והיא עוסקת בייזום, פיתוח ושיווק של פרויקטים איכותיים למגורים ברחבי הארץ ומובילה בתחום ההתחדשות העירונית. אשדר מוכרת מאות דירות בשנה ובאמתחתה אלפי יחידות דיור בשלבי תכנון שונים. אשדר הפכה למובילה בתחומה בזכות החשיבות הרבה שהיא מייחסת לצרכים של לקוחותיה ובזכות החוסן הפיננסי, החברה מעורבת כיום בייזום, תכנון והקמת פרויקטים למגורים בהיקף של מעל ל- 10,000 דירות. אשדר הינה בשליטה מלאה של קבוצת אשטרום, מחברות הבניה הגדולות והיציבות בישראל.

מחפשים מקום מגורים - בואו לבדוק מה יש לנו להציע לכם