חבר הליכוד שמבקש לבטל את הרחקתה של ח"כ שפיר

ח"כ יהודה גליק פנה לוועדת האתיקה וביקש מהם לבטל את עונשה של חברת המחנה הציוני, לאחר שכינתה את ח"כ זוהר "מושחת". לדבריו, "נקיטת צעד ענישתי דווקא כלפי חברת הכנסת שפיר יש בה משום אפליה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/02/18 09:28 יט בשבט התשעח

חבר הליכוד שמבקש לבטל את הרחקתה של ח"כ שפיר
גליק נחלץ לעזרתה סתיו שפיר, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

ח"כ סתיו שפיר הורחקה מהכנסת למשך שבוע, אך קיבלה בסוף השבוע תמיכה מכיוונו של ח"כ גליק שפנה לוועדת האתיקה בבקשה שיבטלו את העונש.

הרקע לעונשה של שפיר, הוא קריאתה מספר פעמים לעברו של ח"כ מיקי זוהר "מושחת". ב'ידיעות אחרונות' דווח הבוקר (ראשון) כי חבר הליכוד, למד חברים נוספים, שגרו לוועדה מכתב בנושא ביטול הרחקה.

"למרות שהשימוש בכינוי 'מושחת' מאוד לא אהוב עליי, בלשון המעטה, ולא פעם מחיתי על כך מעל בימת הכנסת", כתבגליק, "קשה להשתחרר מן התחושה כי שימוש בכינוי זה הפך למנהג דבר יום ביומו ועל כן נקיטת צעד ענישתי דווקא כלפי חברת הכנסת שפיר יש בה משום אפליה".

עוד הוא כתב כי "שפיר היא יושבת ראש ועדה, ועל כן הרחקתה, בניגוד להרחקת חבר כנסת מהמליאה, הינה פגיעה מהותית בעבודתה ובעבודת הכנסת, במיוחד השבוע, שבו הייתה אמורה לקיים דיונים חשובים מאוד בנושא ילדים המתמודדים עם אתגרים מיוחדים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן