וטו על אביב גפן? "לא התקבלה כל החלטה"

העיתונאי עמית סגל חשף כי משרד התרבות בראשות סיכל את הופעתו של הזמר בטקס הדלקת המשואות. "השרה מירי רגב לא הטילה כל וטו על השתתפותו", נאמר בתגובה

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/18 10:53 ט בשבט התשעח

וטו על אביב גפן? "לא התקבלה כל החלטה"
אביב גפן, צילום: תומר נויברג/פלאש 90

משרד התרבות בראשות השרה מירי רגב סיכל את הופעתו של הזמר אביב גפן בטקס הדלקת המשואות, שיפתח את חגיגות יום העצמאות ה-70 של מדינת ישראל, כך חשף היום (ה') העיתונאי עמית סגל. במשרד התרבות הגיבו וטענו כי לא הוטל וטו על השתתפותו של גפן בטקס.

על פי הדיווח, לפני כמה שבועות פנה מרכז ההסברה אל הזמרים אביב גפן ושרית חדד בבקשה שיבצעו דואט של השיר "יומן מסע" - שכתב גפן - בתחילת הטקס הפותח של חגיגות יום העצמאות. 

גפן וחדד שהתלהבו מהיוזמה כבר ערכו פגישות עם במאי הטקס רן צחור כדי לתאם את ההפקה, אולם לפני שבועיים הוטל וטו על השתתפותו של גפן בטקס. הנימוק הרשמי לא נמסר, וייתכן שמדובר בעובדה שלא שירת בצבא (אם כי גם חדד עצמה לא שירתה) או בהתבטאויותיו בגנות הממשלה והעומד בראשה.

סמוך לביטול השתתפותו לכאורה, אמר גפן בהופעה כי "ראש הממשלה הוא עריץ שעושה מה שהוא רוצה", ולא ברור אם הביטול הוביל להתבטאות או להיפך.

ממשרד התרבות נמסר בתגובה: "שמו של אביב גפן הונח על השולחן לצד זמרים רבים וטובים. עדיין לא התקבלה כל החלטה בנוגע לאמנים שישירו בטקס המשואות. השרה מירי רגב לא הטילה כל וטו על השתתפותו של אביב גפן בטקס המשואות".

המנהלת האישית של גפן והבמאי רן צחור סירבו להגיב.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן