נתניהו: "בשבוע הבא נחיל ריבונות ביו"ש. דין איתמר כדין תל אביב"

ראש הממשלה הצהיר כי הממשלה תאשר, כבר בישיבתה הקרובה, את החלת החוק הישראלי על בקעת הירדן, צפון ים המלח, וכל היישובים היהודיים ביהודה ושומרון

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 28/01/20 21:14 ב בשבט התשפ

נתניהו: "בשבוע הבא נחיל ריבונות ביו"ש. דין איתמר כדין תל אביב"
יהודה ושומרון, צילום: פלאש 90

'תכנית המאה' כבר עוברת לשלב המעשי? ממשלת ישראל צפויה לאשר, כבר בישיבתה הקרובה, בתחילת השבוע הבא, את החלת הריבונות על בקעת הירדן, צפון ים המלח וכל 150 היישובים היהודיים ביהודה ושומרון. כך אמר הערב (ג') ראש הממשלה נתניהו בתדרוך לכתבים בוושינגטון, לאחר חשיפת 'תכנית המאה', במסיבת העיתונאים של נשיא ארה"ב טראמפ.

"מקווה שביום ראשון נוכל להביא את החלת החוק הישראלי בבקעת הירדן ובכל היישובים ביו"ש", אמר נתניהו. "אנחנו מקבלים הכרה מארה"ב לירושלים מאוחדת. ארה"ב מציבה דרישות לפלסטינים ולא לישראלים כדי להיכנס למו"מ", אמר ראש הממשלה.

עוד הוסיף ראש הממשלה כי "דין איתמר כדין תל אביב. ללא מילוי כל התנאים לא יהיה שום שינוי בשטחי C זולת סיפוח בקעת הירדן וכל היישובים ביו"ש. גם אם הפלסטינים יעמדו בכל התנאים, ישראל תמשיך לשלוט מבחינה ביטחונית על השטח".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן